Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » układ kierowniczy Ford TAUNUS 15M II coupe (23G) » przekładnia kierownicza i pompa Ford TAUNUS 15M II coupe (23G)

przekładnia kierownicza i pompa do FORD TAUNUS 15M II coupe (23G)

wybierz typ samochodu FORD TAUNUS 15M II coupe (23G):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 128
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025446884
cena brutto:
1,230.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 7
nr EAN 5704651456548
Materiał HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
Ciężar [kg] 0,001
nr EAN 4054224066027
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość 1 [mm] 1128
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14
Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321063765
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producentaZF
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]129
EAN5901321124817
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 2,245
Ciężar netto [g] 2100
nr EAN 5902048888716
Tryb pracy hydrauliczny
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 128
Ciśnienie robocze [bar] 128
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4019064795063
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Rozstaw śrub mocujących [mm] 90
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 30
Ø koła pasowego [mm] 130
Ilość żeber 6
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producenta LUK
Ciśnienie [bar] 110
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937958450
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Nowa część 
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Szerokość [mm] 160
Wysokość [mm] 110
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Długość [mm] 120
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegaj informacji montażowych 
Ciężar [kg] 2,2241
nr EAN 4046001591433
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.