Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ kierowniczy Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5)

przekładnia kierownicza i pompa do VOLKSWAGEN PASSAT B5 Variant (3B5)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN PASSAT B5 Variant (3B5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych KOYO/ZF
Długość całkowita [mm] 1022
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 53
Rozmiar gwintu wejście M14
Wymiar gwintu wyjście M16
Ciężar netto [kg] 7,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu kompensacji ciśnienia
nr EAN 5704651046138
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta ZF absorber type
Ciężar netto [kg] 8
nr EAN 5704651420242
Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ograniczenia producenta Hub Height 97mm
Ciśnienie [bar] 110
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5704651052535
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych KOYO/ZF
Długość całkowita [mm] 1022
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 53
Rozmiar gwintu wejście M14
Wymiar gwintu wyjście M16
Ciężar netto [kg] 7,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu kompensacji ciśnienia
nr EAN 5901619568477
Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ograniczenia producenta Hub Height 97mm
Ciśnienie [bar] 110
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5902659772084
Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,745
Ciężar netto [g] 1600
nr EAN 5902048042019
cena brutto:
1,502.00 zł
 Kup
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta ZF; KOYO & SMI
Tryb pracy hydrauliczny
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4019064075646
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.