Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ASTRA F sedan (T92) 1.7 D (F19, M19) (1992.07-1998.09) 60km » 48-0163 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Astra F Sedan (t92) 1.7 D (f19, M19) (1992.07-1998.09) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0163 MAXGEAR

48-0163 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0163
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0163
269.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2179

numer części:

48-0163

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Ograniczenia producentaHub Height 97mm
Ciśnienie [bar]110
Ciężar netto [kg]2,5
nr EAN5902659772084

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0163 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. AUDI A4 B5/ PASSAT B5/ SUPERB 120BAR
numery OEM:
AUDI      8D0145145L
AUDI      8D0145155K
AUDI      8D0145155Q
AUDI      8D0145177D
SKODA      8D0145177D
VOLKSWAGEN      8D0145177D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0163 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.