
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379064397 |

| nr EAN | 8053379540273 |

| TECDOC-Nr silnika | 22196 |
| TECDOC-Nr silnika | 26531 |
| TECDOC-Nr silnika | 22198 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 4054224020272 |

| TECDOC-Nr silnika | 22196 |
| TECDOC-Nr silnika | 31480 |
| TECDOC-Nr silnika | 31479 |
| TECDOC-Nr silnika | 31478 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Ciężar [kg] | 0,168 |
| nr EAN | 4054224020609 |

| TECDOC-Nr silnika | 31479 |
| TECDOC-Nr silnika | 22196 |
| TECDOC-Nr silnika | 31480 |
| TECDOC-Nr silnika | 31479 |
| TECDOC-Nr silnika | 31478 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Ciężar [kg] | 0,168 |
| nr EAN | 5903766327501 |

| kod | BT0M/M9R 800 |
| Wersja silnika | dla silników z EGR |
| kod | BT0N/M9R 809+849 |
| Wersja silnika | dla silników z EGR |
| kod | BT1F/M9R 806 |
| Wersja silnika | dla silników z EGR |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |

| kod | BT0M/M9R 800 |
| Wersja silnika | dla silników z EGR |
| kod | BT0N/M9R 809+849 |
| Wersja silnika | dla silników z EGR |
| kod | BT0S/M9R 854+857+858 |
| Wersja silnika | dla silników z EGR |
| kod | BT19/M9R 815+857 |
| Wersja silnika | dla silników z EGR |
| kod | BT1F/M9R 806 |
| Wersja silnika | dla silników z EGR |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| dla numeru OE | 8200 762 162 |
| dla numeru OE | 1446 600 QAA |
| dla numeru OE | 44 06 482 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii przetwornik podciśnienia do Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi (BT0M, BT0N, BT0S, BT19, BT1F).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi (BT0M, BT0N, BT0S, BT19, BT1F) produkowanego od 2008.01 do roku 2015.12
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 173 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii przetwornik podciśnienia do Renault LAGUNA III (BT0/1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na przetwornik podciśnienia do Renault LAGUNA III (BT0/1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2008.01 do roku 2015.12, i mocy silnika 173 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025