Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Dodatkowe informacje o produkcie Konwerter ciśnienia 701 208 TOPRAN
NISSAN | 1495 600 Q0H | |
NISSAN | 1495 6BC 40A | |
NISSAN | 1495 6BC 41A | |
RENAULT | 8200 201 099 | |
RENAULT | 8200 575 400 | |
RENAULT | 8200 661 049 | |
DACIA | 8200 201 099 | |
DACIA | 8200 575 400 | |
DACIA | 8200 661 049 |
Zastosowanie Konwerter ciśnienia 701 208 TOPRAN w samochodach:
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020