
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 4054224021279 |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Ciężar [kg] | 0,076 |
| nr EAN | 4054224078655 |

| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| dla numeru OE | 06A 129 101 D |
| Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 3 |
| Wysokość [mm] | 54 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
| Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Długość [mm] | 80 |
| Szerokość [mm] | 64 |
| Rodzaj zaworu | zawór hermetyczny |
| uwzględnić informację serwisową | |
| Materiał uszczelnienia | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ciężar [kg] | 0,0667 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7,2 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,1 |
| nr EAN | 5901619531884 |

| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 5902659709820 |

| Rok modelowy do | 2002 |
| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 5902659794123 |

| Tryb pracy | pneumatyczny |

| TECDOC-Nr silnika | 11349 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16331 |
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający |
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977941412 |

| kod | BAM |
| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| dla numeru OE | 06A 145 710P |

| kod | APX |
| kod | BAM |
| Numer podwozia do | 8N-2-070000 |
| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| dla numeru OE | 034 129 101B |
| Przewód turbosprężarki | Przewód rurowy do turbosprężarki |

| kod | APX |
| kod | BAM |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |

| Rok modelowy do | 2002 |
| dla numeru OE | 034 129 101 B |
| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Ciężar [kg] | 0,0617 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii regulacja powietrza doładowującego do Audi TT (8N3) 1.8 T quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT (8N3) 1.8 T quattro produkowanego od 1998.10 do roku 2006.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 224 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii regulacja powietrza doładowującego do Audi TT (8N3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na regulacja powietrza doładowującego do Audi TT (8N3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1998.10 do roku 2006.06, i mocy silnika 224 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025