Tryb pracy | elektryczny |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Ilość połączeń | 3 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania 115 269 TOPRAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
058906283C, 058906283F, 06A906283E
058906283C, 058906283F, 06A906283E
058906283C, 058906283F, 06A906283E
058906283C, 058906283F, 06A906283E
AUDI | 058 906 283C | |
AUDI | 058 906 283F | |
AUDI | 06A 906 283E | |
SEAT | 058 906 283C | |
SEAT | 058 906 283F | |
SEAT | 06A 906 283E | |
SKODA | 058 906 283C | |
SKODA | 058 906 283F | |
SKODA | 06A 906 283E | |
VOLKSWAGEN | 058 906 283C | |
VOLKSWAGEN | 058 906 283F | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 283E |
Zastosowanie Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania 115 269 TOPRAN w samochodach: