
| Tryb pracy | pneumatyczny | 
| Ciężar [kg] | 0,1 | 
| nr EAN | 4054224021279 | 

| TECDOC-Nr silnika | 13396 | 
| TECDOC-Nr silnika | 16069 | 
| TECDOC-Nr silnika | 16030 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16070 | 
| Rok prod. od | 200008 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny | 
| Ciężar [kg] | 0,076 | 
| nr EAN | 4054224078655 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16069 | 
| TECDOC-Nr silnika | 16070 | 
| TECDOC-Nr silnika | 13396 | 
| dla numeru OE | 06A 129 101 D | 
| Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo | 
| Przestrzegać danych technicznych | |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 3 | 
| Wysokość [mm] | 54 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 | 
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 | 
| Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | 
| Strona zabudowy | Głowica silnika | 
| Długość [mm] | 80 | 
| Szerokość [mm] | 64 | 
| Rodzaj zaworu | zawór hermetyczny | 
| uwzględnić informację serwisową | |
| Materiał uszczelnienia | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | 
| Ciężar [kg] | 0,0667 | 
| Szerokość opakowania [cm] | 7,2 | 
| Wysokość opakowania [cm] | 8,1 | 
| nr EAN | 5901619531884 | 

| Tryb pracy | pneumatyczny | 
| Ciężar [kg] | 0,1 | 
| nr EAN | 5902659709820 | 

| Tryb pracy | pneumatyczny | 
| Gwarancja | 5 lata gwarancji | 
| nr EAN | 5902659794123 | 

| TECDOC-Nr silnika | 16030 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16069 | 
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 16070 | 
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający | 
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| nr EAN | 4028977941412 | 

| kod | AGU | 
| Numer podwozia do | 1U-12498634 | 
| Numer podwozia do | 1U-18453264 | 
| kod | ARX | 
| Numer podwozia do | 1U-12498634 | 
| Numer podwozia do | 1U-18453264 | 
| kod | ARZ | 
| kod | AUM | 
| Numer podwozia do | 1U-12498634 | 
| Numer podwozia do | 1U-18453264 | 
| Tryb pracy | pneumatyczny | 
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | 
| dla numeru OE | 034 129 101B | 
| Przewód turbosprężarki | Przewód rurowy do turbosprężarki | 

| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | 
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 

| Data produkcji do | 01.03.2001 | 
| dla numeru OE | 034 129 101 B | 
| Tryb pracy | pneumatyczny | 
| Ciężar [kg] | 0,0617 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii regulacja powietrza doładowującego do Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.8 T.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.8 T produkowanego od 1997.08 do roku 2010.12
Jeżeli twoja Skoda dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii regulacja powietrza doładowującego do Skoda OCTAVIA I (1U2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na regulacja powietrza doładowującego do Skoda OCTAVIA I (1U2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Skoda z rocznika od 1997.08 do roku 2010.12, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025