
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 5487 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 98 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| nr EAN | 8427769443602 |

| Wymagana ilość | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 5487 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 6 |
| nr EAN | 8427769555909 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 98 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 120 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960182838 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 38 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
| Wysokość 1 [mm] | 6 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960183170 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 56 |
| Wysokość 1 [mm] | 6,5 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| nr EAN | 3358960183163 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 98 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Wymagana ilość | 4 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Wysokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Kod silnika | ES9J4 (XFZ) |
| Wysokość [mm] | 7,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827SS RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Wymagana ilość | 4 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 5487 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 6 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 5487 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 98 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5487 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 56 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 3.0 V6.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 3.0 V6 produkowanego od 1998.01 do roku 2003.04
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 190 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Citroën XANTIA Break (X1_, X2_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1998.01 do roku 2003.04, i mocy silnika 190 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025