cena brutto:
35.01 zł
24.26 zł
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 100 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 6 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769067488 |
Status produktu: Normalny
| Kod silnika | K7J 710 |
| Kod silnika | K7J 710 |
| Kod silnika | K7J 710 |
| Kod silnika | K7J 710 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Kod silnika | K7J 710 |
| Kod silnika | K7J 710 |
| Kod silnika | K7J 710 |
| Kod silnika | K7J 710 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 6 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960198518 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | bez uszczelki przeciwpyłowej |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 100 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Wysokość [mm] | 8,00 |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 100,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S LD W |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| TECDOC-Nr silnika | 18140 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 100 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 80 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 100 |
| Grubość [mm] | 8 |
| dla numeru OE | 289132889R |
| nr EAN | 3660872371454 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| Materiał | FKM (kauczuk fluorokarbonowy) |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Dacia LOGAN (LS_) 1.4 (LSOA, LSOC, LSOE, LSOG).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Dacia LOGAN (LS_) 1.4 (LSOA, LSOC, LSOE, LSOG)
produkowanego od 2004.09
Jeżeli twoja Dacia dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Dacia LOGAN (LS_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Dacia LOGAN (LS_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Dacia
z rocznika od 2004.09, i mocy silnika 75 KM
.