Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 15191 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
Wysokość [mm] | 10 |
nr EAN | 8427769089626 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 15191 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
średnica zewnętrzna [mm] | 63 |
Wysokość [mm] | 7,5 |
nr EAN | 8427769480584 |
TECDOC-Nr silnika | 15191 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Wysokość [mm] | 6 |
nr EAN | 8427769555909 |
Wysokość [mm] | 7,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 63,0 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Ciężar [kg] | 0,020 |
dla numeru OE | 09283-45012 |
nr EAN | 5057746157845 |
Strona zabudowy | wlot |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
Wysokość 1 [mm] | 7 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960106742 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 45 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 63 |
Wysokość 1 [mm] | 7 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960356529 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 |
Wysokość 1 [mm] | 9,5 |
Wysokość 2 [mm] | 11,5 |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
nr EAN | 3358960357298 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 38 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 50 |
Wysokość 1 [mm] | 6,2 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 3358960209191 |
Strona zabudowy | od strony rolki paska |
nr EAN | 3358960471529 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW F |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
średnica zewnętrzna [mm] | 63 |
Wysokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Wysokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Rok prod. do | 200109 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 15191 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Szerokość [mm] | 8 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 15191 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
Szerokość [mm] | 9 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Rok prod. od | 200110 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 15191 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38 |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 |
Szerokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 15191 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 45 |
średnica zewnętrzna [mm] | 63 |
Szerokość [mm] | 7,5 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Toyota COROLLA Liftback (_E11_) 2.0 D-4D (CDE110_, CDE110R).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Toyota COROLLA Liftback (_E11_) 2.0 D-4D (CDE110_, CDE110R) produkowanego od 2000.09 do roku 2002.01
Jeżeli twoja Toyota dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Toyota COROLLA Liftback (_E11_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Toyota COROLLA Liftback (_E11_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Toyota z rocznika od 2000.09 do roku 2002.01, i mocy silnika 90 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025