
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342343 |

| nr EAN | 4047024213456 |

| nr EAN | 4047025151528 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759349526 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759349540 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387894 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388617 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388600 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759407356 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| nr EAN | 5012759504963 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514665 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514672 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018422 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 540 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 96 |
| nr EAN | 8717613027769 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 535 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613027806 |

| Kolor | czarny |
| Głębokość zabudowy [mm] | 18,3 |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053094 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053759 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054442 |

| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054466 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379054480 |

| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054749 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008430 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510056530 |

| Długość [mm] | 570 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050619933 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Ilość biegunów | 4 |
| Długość [mm] | 1520 |
| Kolor wtyczki | niebieski |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050619957 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050617960 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 115000 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 8435050633007 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632611 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 410 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | zielony |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050631812 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 5946.28 |
| nr EAN | 4027816459408 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 105000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| nr EAN | 4082300215991 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300306811 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300634693 |

| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300652505 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300758344 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063968162 |

| nr EAN | 8001063893969 |

| nr EAN | 8001063746999 |

| nr EAN | 8001063933511 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580396 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 5907558580402 |

| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5907558580419 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 5907558580983 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527162 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 381 |
| nr EAN | 5902659782809 |

| nr EAN | 5903364312312 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 536 |
| nr EAN | 5903364314859 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Średnica otworu flanszy [mm] | 8 |
| dla numeru OE | 5946 21 |
| dla numeru OE | 004 153 90 28 |
| dla numeru OE | 89615 05010 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025