Ilość połączeń | 4 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 4082300634693 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 009 165-681 HELLA
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1628HR
1628HR, 1628CW, 96229974
9635978280
9635978280
CITROËN | 16 28H R | |
CITROËN | 1628.CW | |
CITROËN | 96.229.974 | |
FIAT | 9635978280 | |
LANCIA | 9635978280 | |
PEUGEOT | 1628.HR | |
RENAULT | 96 35 978 280 | |
FERRARI | 963 5978 280 |
Zastosowanie Sonda lambda 6PA 009 165-681 HELLA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.