Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » system tworzenia mieszanki paliwowej Fiat CROMA Furgon/kombi (194_) » tworzenie mieszanki Fiat CROMA Furgon/kombi (194_) » sonda Fiat CROMA Furgon/kombi (194_)

sonda do FIAT CROMA Furgon/kombi (194_)

wybierz typ samochodu FIAT CROMA Furgon/kombi (194_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
nr EAN 4047024226593
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759976050
cena brutto:
107.00 zł
 Kup
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759536261
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759536254
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759981023
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759987506
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759981061
Głębokość zabudowy [mm] 24
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379059119
Głębokość zabudowy [mm] 24,2
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379056545
Głębokość zabudowy [mm] 24
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379534807
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379157891
Długość [mm] 96
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
nr EAN 8012510026847
Od ciśnienia [Pa] 25000
Do ciśnienia [Pa] 95000
Ilość biegunów 4
nr EAN 8435050639498
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy czarny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
nr EAN 8435050638286
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300474084
Status produktu: Normalny
nr EAN 4029416325329
cena brutto:
26.00 zł
 Kup
dla numeru OE 1920 JH
dla numeru OE 4M5G 12K073 AB
dla numeru OE 55187973
dla numeru OE 93183528
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Głębokość zabudowy [mm] 24,2
Głębokość zabudowy [mm] 24,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 5901779819440
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063752563
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Ciśnienie od [kPa] 18,2
ciśnienie do [kPa] 300,2
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 5903364311384
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,050
nr EAN 5902659724656
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
dla numeru OE 7406110001
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 72
Długość [mm] 96
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326959353
Zakres pomiarowy od [kPa] 25,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 950,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326971157
cena brutto:
297.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość [mm] 300
nr EAN 4010326931953
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977881510
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 3276423661402
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276423661648
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.