Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 300 |
nr EAN | 4010326931953 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 93195 NGK
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
1609345480, 1618LL, 1618V0, 1918LL, 759071302, V756095780, V759071380
1618LL, 1618V0, 1918LL, 759071302, V756095780, V759071380
11787560957, 11787590713, 7560957, 756095701, 7590713
393502A410
393502A410
55199542, 55275929
0055199542, 00551995420, 551999542, 55260358, 55275929, K0055199542
ALFA ROMEO | 55199542 | |
ALFA ROMEO | 55275929 | |
BMW | 11 78 7 560 957 | |
BMW | 11 78 7 590 713 | |
BMW | 7 560 957 | |
BMW | 7 560 957 .01 | |
BMW | 7 590 713 | |
BMW | 7 590 713 03 | |
CITROËN | 16.093.454.80 | |
CITROËN | 1618 LL | |
CITROËN | 1618 V0 | |
CITROËN | 1618.V0 | |
CITROËN | 1918 LL | |
CITROËN | 75.907.1302 | |
CITROËN | V7 560 957 80 | |
CITROËN | V7.590.713.80 | |
FIAT | 0055199542 | |
FIAT | 00551995420 | |
FIAT | 551999542 | |
FIAT | 55260358 | |
FIAT | 55275929 | |
FIAT | K0055199542 | |
MERCEDES-BENZ | 756 09 57 | |
PEUGEOT | 1618.LL | |
PEUGEOT | 1618.V0 | |
PEUGEOT | 1918.LL | |
PEUGEOT | 75 907 1302 | |
PEUGEOT | V7 560 957 80 | |
PEUGEOT | V7 590 713 80 | |
HYUNDAI | 39350 2A410 | |
HYUNDAI | 39350-2A410 | |
KIA | 39350 2A410 | |
SMART | 756 09 57 | |
MINI | 11 78 7 560 957 | |
MINI | 11 78 7 590 713 | |
MINI | 7 560 957 | |
MINI | 7 560 957 .01 | |
MINI | 7 590 713 | |
MAYBACH | 756 09 57 |
Zastosowanie Sonda lambda 93195 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 93195 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.