
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| nr EAN | 5050063045819 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342343 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 4047024043565 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 470 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143767764 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 420 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143340370 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 460 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143092903 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759482520 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 510 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 108 |
| nr EAN | 8717613016282 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613018415 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018361 |

| nr EAN | 8435050622902 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050644072 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300775389 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300775396 |

| nr EAN | 8001063764511 |

| nr EAN | 8001063729589 |

| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527162 |

| nr EAN | 5903766317168 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor | czarny |
| Sposób montażu | wciskany |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| dla numeru OE | 89424-87703-000 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 115 |
| dla numeru OE | 39330-26300 |
| dla numeru OE | 22634-AA00A |

| Ilość biegunów | 1 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | biały |
| Długość przewodu [mm] | 160 |
| Długość całkowita [mm] | 195 |
| dla numeru OE | 22060 AA070 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294147 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Długość [mm] | 440 |
| nr EAN | 087295900192 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295931110 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Ciężar netto [g] | 130 |
| nr EAN | 5902048063878 |

| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048023339 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Ciężar netto [g] | 98 |
| nr EAN | 5902048023353 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nastawnikiem-potencjometrem, skład mieszanki na b. jałowym |
| Ciężar netto [g] | 112 |
| nr EAN | 5902048909749 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez nastawnika-potencjometru, skład mieszanki biegu jałowego |
| Ciężar netto [g] | 120 |
| nr EAN | 5902048907134 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Ciężar netto [g] | 80 |
| nr EAN | 5902048070906 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 460 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 3 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 580 |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 500 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 435 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| nr EAN | 3276423661624 |

| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Ilość przewodów | 5 |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość całkowita [mm] | 410 |
| Ilość biegunów | 5 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Ciężar [kg] | 0,133 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001502088 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025