Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 580 |
Ciężar [kg] | 0,16 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 5 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV853 SKV
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV853 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.