
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 300 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 4047025012331 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026441680 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759483060 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026076 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 470 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 90 |
| nr EAN | 8717613111307 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 370 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 90 |
| nr EAN | 8717613115190 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 510 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379162345 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czerwony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510071908 |

| Długość przewodu [mm] | 1420 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050643778 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor | czarny |
| Od ciśnienia [Pa] | 13800 |
| Do ciśnienia [Pa] | 107100 |
| nr EAN | 8435050654743 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czerwony |
| nr EAN | 4082300144727 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300304701 |

| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300695380 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079350860 |

| nr EAN | 4044079050869 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558580952 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326904964 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 471 |
| nr EAN | 087295924921 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 471 |
| nr EAN | 087295973059 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Ciężar netto [g] | 40 |
| nr EAN | 5902048057617 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048023339 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Ciężar netto [g] | 98 |
| nr EAN | 5902048023353 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ciężar netto [g] | 105 |
| nr EAN | 5902048923950 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez nastawnika-potencjometru, skład mieszanki biegu jałowego |
| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048907158 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063991 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048897275 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ciężar netto [g] | 185 |
| nr EAN | 5902048064059 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977697937 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 400 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 400 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |

| Kolor | chromowy / czarny |
| nr EAN | 4103590952981 |

| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Ciężar [kg] | 0,17313 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001530920 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025