
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 400 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV001 SKV
| ALFA ROMEO | 46407316 | |
| FIAT | 46407316 | |
| LANCIA | 46407316 | |
| MAZDA | FP3518861A | |
| MAZDA | JE4918861A | |
| MAZDA | JE5018861 | |
| MAZDA | JE5018861A | |
| NISSAN | 22690ED000 | |
| NISSAN | 22690EN200 | |
| NISSAN | 226A0EN21A | |
| NISSAN | 226A0ET000 | |
| OPEL | 4803532 | |
| OPEL | 96418965 | |
| CHEVROLET | 96410280 | |
| CHEVROLET | 96415635 | |
| CHEVROLET | 96418965 | |
| CHEVROLET | 96443420 | |
| HYUNDAI | 3921023211 | |
| HYUNDAI | 392102X010 | |
| HYUNDAI | 392102X020 | |
| KIA | 3921023211 | |
| KIA | 392102X010 | |
| KIA | 392102X020 | |
| DAEWOO | 96410280 | |
| DAEWOO | 96415635 | |
| DAEWOO | 96418965 | |
| DAEWOO | 96443420 | |
| FERRARI | 46407316 | |
| MASERATI | 46407316 | |
| PONTIAC | 96410280 | |
| PONTIAC | 96415635 | |
| PONTIAC | 96418965 | |
| PONTIAC | 96443420 | |
| BUICK | 96410280 | |
| BUICK | 96415635 | |
| BUICK | 96418965 | |
| BUICK | 96443420 | |
| CADILLAC | 96410280 | |
| CADILLAC | 96415635 | |
| CADILLAC | 96418965 | |
| CADILLAC | 96443420 | |
| INFINITI | 22690ED000 | |
| INFINITI | 22690EN200 | |
| INFINITI | 226A0EN21A | |
| INFINITI | 226A0ET000 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV001 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.