
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 630 |
| nr EAN | 4047025884440 |

| nr EAN | 4047026449242 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026453379 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759523254 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759536285 |

| nr EAN | 5012759976180 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759494639 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| Kolor | szary |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054763 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379157921 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379923465 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510016619 |

| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510085462 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 307,5 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510034132 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 70 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,986 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,202 |
| nr EAN | 8012510044308 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050626153 |

| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 300000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050639580 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 1 516 668 |
| nr EAN | 4054224059081 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300401158 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300562514 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 307,5 |
| Zakres pomiarowy od [V] | 0,250 |
| Zakres pomiarowy do [V] | 4,750 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300619195 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619355 |

| nr EAN | 8001063941202 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5902659783493 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Długość [mm] | 835 |
| nr EAN | 5903364319236 |

| nr EAN | 5903364315887 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | szary |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| dla numeru OE | 6C11-12K073-AC |
| dla numeru OE | 1920.KX |
| dla numeru OE | JDE3763 |
| dla numeru OE | LR004492 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074238813 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury od [°C] | 20 |
| Zakres temperatury do [°C] | 120 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281192 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294932 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,1 |
| Ciśnienie [bar] do | 3,075 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074295397 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Długość [mm] | 835 |
| nr EAN | 087295961445 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 307,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326930611 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326943956 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 4010326954365 |

| Kolor | niebieski |
| Ciężar netto [g] | 60 |
| nr EAN | 5902048896766 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
| nr EAN | 4028977942280 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 800 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| niewymagany zwrot starej części | |
| Nowa część | |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | Obudowa filtra powietrza |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276422538002 |

| Kolor | chromowy / czarny |
| nr EAN | 4103590953001 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| nr EAN | 4046001500268 |

| dla numeru OE | 1 600 077 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba przewodów | 2 |
| nr EAN | 4046001836817 |

| Wymiar gwintu | 12 mm |
| nr EAN | 3531650032310 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025