Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » system tworzenia mieszanki paliwowej Volkswagen TRANSPORTER T3 Platforma / podwozie (24_) » tworzenie mieszanki Volkswagen TRANSPORTER T3 Platforma / podwozie (24_) » sonda Volkswagen TRANSPORTER T3 Platforma / podwozie (24_)

sonda do VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 Platforma / podwozie (24_)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 Platforma / podwozie (24_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342299
cena brutto:
198.01 zł
 Kup
Liczba przewodów 3
Długość całkowita [mm] 1236
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 100000
nr EAN 3165142740881
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759387221
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
Długość przewodu [mm] 1250
Liczba przewodów 3
nr EAN 8053379073818
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Oznaczenie koloru czarny
nr EAN 8001063819518
Długość [mm] 1215
Liczba przewodów 3
Ilość przewodów 3
Opór [Ohm] 4,5
Długość przewodu [mm] 1215
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063700830
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 5907558548181
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 5907558577907
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
Długość całkowita [mm] 1236
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 100000
nr EAN 5907558577983
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074042182
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 120
Średnica [mm] 20
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Kolor niebieski
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074377741
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Średnica [mm] 20
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074345405
cena brutto:
227.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295931110
cena brutto:
129.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 1215
Ciężar [kg] 0,13
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 3
cena brutto:
135.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 1670
Ciężar [kg] 0,23
Opór [Ohm] 4,5
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 3
Długość [mm] 37
Ciężar [kg] 0,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 025 906 041 A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Oznaczenie koloru niebieski
Ilość biegunów 2
nr EAN 4046001285806
Średnica [mm] 26
Długość [mm] 35
Ciężar [kg] 0,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 251 919 501 D
Kolor obudowy czarny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
nr EAN 4046001285783
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.