Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342343 |
nr EAN | 3165143380208 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759388204 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759407189 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 689604101803 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
nr EAN | 5012759504963 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613018408 |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
Kolor | czarny | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379054749 |
Ciśnienie od [kPa] | 15 | |
ciśnienie do [kPa] | 102 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,261 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,958 | |
nr EAN | 8012510076309 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia | |
nr EAN | 8012510093436 |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510041123 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Długość [mm] | 740 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Techniczny numer informacyjny | Ti | |
nr EAN | 8435050618868 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
nr EAN | 8435050624197 |
Ilość biegunów | 3 | |
Od ciśnienia [Pa] | 15000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 | |
nr EAN | 8435050632154 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | biały | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 8435050615126 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Długość [mm] | 1040 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 | |
nr EAN | 8435050625613 |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300275117 |
Długość przewodu [mm] | 740 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 4082300652741 |
Specyfikacja | 768|SPI (iniezione c | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063211985 |
nr EAN | 8001063862378 |
Opór [Ohm] | 6 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1060 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 1060 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063899770 |
Tryb pracy | pneumatyczny | |
Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 | |
nr EAN | 5907558565560 |
nr EAN | 5907558558517 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527162 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ciśnienie od [kPa] | 15 | |
ciśnienie do [kPa] | 100 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
dla numeru OE | 1920.1H | |
dla numeru OE | 7745679 | |
dla numeru OE | 77 01 070 837 | |
dla numeru OE | 9146315 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny | |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,02 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074471265 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1038 | |
nr EAN | 087295965061 |
Liczba przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295119525 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 15,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 102,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326924771 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063830 |
Ciężar netto [g] | 100 | |
nr EAN | 5902048023339 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902048023346 |
Ciężar netto [g] | 98 | |
nr EAN | 5902048023353 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 105 | |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
nr EAN | 5902048897282 |
Długość [mm] | 1038 | |
Ciężar netto [g] | 160 | |
nr EAN | 5902048923981 |
Tryb pracy | pneumatyczny | |
Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 | |
nr EAN | 4028977604454 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023