Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Seat » system tworzenia mieszanki paliwowej Seat IBIZA II (6K1) » tworzenie mieszanki Seat IBIZA II (6K1) » sonda Seat IBIZA II (6K1)

sonda do SEAT IBIZA II (6K1)

wybierz typ samochodu SEAT IBIZA II (6K1):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor wtyczki czarny
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379057542
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510080542
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
nr EAN 8012510085509
Ilość biegunów 4
Kolor obudowy niebieski
Średnica zabudowy [mm] 20
Opcja wyposażenia Ver Ref. 33782
nr EAN 8435050615331
cena brutto:
21.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kolor wtyczki czarny
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Średnica obudowy [mm] 20
średnica zewnętrzna [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna [mm] 8,5
nr EAN 5907558548501
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki czarny
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Rozmiar klucza 19
dla numeru OE 13 62 1 711 371
dla numeru OE 046 905 379
dla numeru OE 37880-P5T-G00
dla numeru OE 1430.80
dla numeru OE 504366815
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor czarny
Sposób montażu wciskany
dla numeru OE 028 906 081
dla numeru OE 95VW 12A697 DA
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia uszczelniającego
Kolor zielony
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074335406
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Średnica [mm] 20
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074396094
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
dla numeru OE 028 906 081
Ciężar [kg] 0,017
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dla numeru OE 059 919 501 A
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,027
Projekt resora Sprężyna zabezpieczająca
Ilość biegunów 4
nr EAN 4046001301384
Średnica [mm] 25
Długość [mm] 50
Ciężar [kg] 0,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dla numeru OE 059 919 501
Projekt resora Sprężyna zabezpieczająca
Ilość biegunów 4
Kształt obudowy wtyczki kanciasty
Ciężar [kg] 0,2
nr EAN 4046001285721
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Opór [Ohm] 2500
Rozmiar klucza 19
Ciężar [kg] 0,026
nr EAN 4046001326264
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.