Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lancia » system tworzenia mieszanki paliwowej Lancia DELTA I (831_) » tworzenie mieszanki Lancia DELTA I (831_) » sonda Lancia DELTA I (831_)

sonda do LANCIA DELTA I (831_)

wybierz typ samochodu LANCIA DELTA I (831_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342299
cena brutto:
198.01 zł
 Kup
Liczba przewodów 3
Długość całkowita [mm] 1236
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 100000
nr EAN 3165142740881
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759387221
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 689604101803
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 102
Napięcie wyjściowe od [V] 0,261
Napięcie wyjściowe do [V] 4,958
nr EAN 8012510076309
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510054857
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy niebieski
Wymiar gwintu M12x1,5
nr EAN 8435050604120
Ilość biegunów 2
Wymiar gwintu M14x1,5
nr EAN 8435050604144
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2055
Opór [Ohm] 327
Ilość połączeń 2
Kolor obudowy niebieski
Wymiar gwintu M12x1,5
Ilość biegunów 2
Rozmiar klucza 19
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300290813
Długość [mm] 1215
Liczba przewodów 3
Ilość przewodów 3
Opór [Ohm] 4,5
Długość przewodu [mm] 1215
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063700830
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063862378
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 5907558577907
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
Długość całkowita [mm] 1236
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 100000
nr EAN 5907558577983
cena brutto:
44.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciśnienie od [kPa] 15
ciśnienie do [kPa] 100
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik piezoelektryczny
Ciśnienie [bar] od 0,15
Ciśnienie [bar] do 1,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074471265
cena brutto:
208.01 zł
 Kup
Liczba przewodów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
nr EAN 087295931110
Zakres pomiarowy od [kPa] 15,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 102,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326924771
cena brutto:
127.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 1215
Ciężar [kg] 0,13
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 3
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,05
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
cena brutto:
135.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 1670
Ciężar [kg] 0,23
Opór [Ohm] 4,5
Tryb pracy elektryczny
Liczba przewodów 3
dla numeru OE 078 906 265
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość biegunów 2
Oznaczenie koloru niebieski
Ciężar [kg] 0,03473
nr EAN 4046001433399
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.