
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5050063157772 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342343 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 4047023027122 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 422 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143658895 |

| nr EAN | 3165143180693 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387825 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759515464 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759499986 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| nr EAN | 5012759504925 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759511770 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514702 |

| nr EAN | 5012759963524 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613016817 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 920 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 128 |
| nr EAN | 8717613059463 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053025 |

| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056026 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 34 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053032 |

| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379054879 |

| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056033 |

| Długość przewodu [mm] | 240 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379324507 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 8053379073931 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 8053379074549 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,7 |
| nr EAN | 8012510086216 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510075890 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617588 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 4054224057353 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306262 |

| Numer seryjny | K8802055 |
| nr EAN | 5901159269742 |

| Długość [mm] | 400 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063974163 |

| nr EAN | 8001063805740 |

| nr EAN | 8001063922836 |

| nr EAN | 8001063831473 |

| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 915 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 915 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063697741 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063479293 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| nr EAN | 5907558571004 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527162 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5901619521823 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5901619521809 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 988F 9B989 BB |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281185 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 260 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074313466 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,13 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,11 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074300039 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 915 |
| nr EAN | 087295100578 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 330 |
| nr EAN | 087295117088 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 115,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326967983 |

| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048093998 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025