Liczba przewodów | 1 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165143342275 |
nr EAN | 3165142838175 |
nr EAN | 3165142288093 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Sonda lambda | nieogrzewany |
nr EAN | 5012759387405 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 689604101803 |
Długość przewodu [mm] | 525 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759465974 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
nr EAN | 5012759504895 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Ilość biegunów | 1 |
Masa [g] | 74 |
nr EAN | 8717613017432 |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379340842 |
Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
Rozmiar klucza | 13 |
nr EAN | 8012510040126 |
Ciśnienie od [kPa] | 15 |
ciśnienie do [kPa] | 102 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,261 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,958 |
nr EAN | 8012510076309 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510041307 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
nr EAN | 8012510078563 |
nr EAN | 8012510026472 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Długość [mm] | 360 |
Ilość biegunów | 1 |
Techniczny numer informacyjny | Zr |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77001 |
nr EAN | 8435050618356 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Kolor obudowy | niebieski |
nr EAN | 8435050603932 |
Kolor obudowy | jasnoniebieski |
Ilość biegunów | 2 |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050615096 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050617151 |
Długość [mm] | 57 |
Ilość połączeń | 2 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,010 |
dla numeru OE | 12 38 079 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
nr EAN | 4027816308317 |
Długość [mm] | 57 |
Ilość połączeń | 2 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,020 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
dla numeru OE | 1238 079 KPL |
nr EAN | 4027816308331 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 1014 |
Opór [Ohm] | 146 |
Ilość połączeń | 1 |
Kolor obudowy | czarny |
Wymiar gwintu | 1/8-27 NPT |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury [°C] | 25 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
nr EAN | 4082300144369 |
Ograniczenia producenta | Bosch |
Sposób montażu | przykręcany |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Opór [Ohm] | 302 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
Kolor | niebieski |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury [°C] | 25 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
nr EAN | 4082300144550 |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 |
nie dla wariantu wyposażenia | 4mm |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Rozmiar klucza | 19 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Opór [Ohm] | 294 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Kolor | niebieski |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury [°C] | 25 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 4082300203431 |
Długość [mm] | 370 |
Liczba przewodów | 1 |
Ilość przewodów | 1 |
Długość przewodu [mm] | 370 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
nr EAN | 8001063665283 |
nr EAN | 8001063927855 |
nr EAN | 8001063862378 |
Długość [mm] | 57 |
Ilość połączeń | 2 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,010 |
nr EAN | 5907558570977 |
Długość [mm] | 36,7 |
średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
Długość gwintu [mm] | 9,7 |
Rozmiar klucza | 13 |
Ilość połączeń | 1 |
Materiał | mosiądz |
Punkt włączania [°C] | 120 |
Ciężar [kg] | 0,014 |
nr EAN | 5907558548082 |
Długość [mm] | 50,7 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 11 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | niebieski |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Punkt włączania [°C] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
nr EAN | 5907558548099 |
Długość [mm] | 61 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,023 |
nr EAN | 5907558548143 |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 |
nr EAN | 5907558565560 |
Długość przewodu [mm] | 525 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 14,7 |
nr EAN | 5907558579666 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Liczba przewodów | 1 |
Długość całkowita [mm] | 422 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
nr EAN | 5907558578027 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Liczba przewodów | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 5901619593264 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Ciśnienie od [kPa] | 15 |
ciśnienie do [kPa] | 100 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Sposób montażu | wciskany |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
dla numeru OE | 1238079 |
dla numeru OE | 60606033 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
dla numeru OE | 94580175 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074042182 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | M10 x 1 |
Rozmiar klucza | 13 |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4040074455500 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
Ciśnienie [bar] do | 1,02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074471265 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Liczba przewodów | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295911570 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 15,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 102,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326924771 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Liczba przewodów | 1 |
Długość [mm] | 445 |
nr EAN | 087295911068 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081940 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063830 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5902048023346 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ciężar netto [g] | 105 |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025