Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165143342343 |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 4047023027122 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 511 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165143658918 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759388068 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387702 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759387825 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759407547 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759493632 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759499986 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
nr EAN | 5012759504925 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
nr EAN | 5012759505045 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 6 |
nr EAN | 5012759523261 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 103 |
nr EAN | 8717613018408 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 460 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 101 |
nr EAN | 8717613018293 |
Ciężar [kg] | 0,012 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379056026 |
Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
Rozmiar klucza | 19 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czerwony |
nr EAN | 8012510062111 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510075890 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510085462 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050617588 |
Kolor obudowy | szary |
Wymiar gwintu | 3/8x18 NPTF |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050617571 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF |
nr EAN | 8435050604182 |
Długość [mm] | 34 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,030 |
nr EAN | 4027816248354 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,018 |
dla numeru OE | 1 071 403 |
nr EAN | 4054224036891 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość połączeń | 6 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 75 |
nr EAN | 4082300160826 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 4082300652543 |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4082300775518 |
nr EAN | 8001063924335 |
nr EAN | 8001063936598 |
nr EAN | 8001063922836 |
nr EAN | 8001063831473 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | szary |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 5907558548129 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
nr EAN | 5907558571004 |
nr EAN | 5907558582413 |
nr EAN | 5907558597240 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ilość biegunów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 270 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Kolor wtyczki | jasnoszary |
Wymiar gwintu | 3/8"-18NPTF |
Rozmiar klucza | 24 mm |
dla numeru OE | 6810428 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
dla numeru OE | 1001591 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
dla numeru OE | 988F 9B989 BB |
Ilość biegunów | 6 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Kolor | czarny |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
Sposób montażu | wciskany |
dla numeru OE | XR810205 |
dla numeru OE | F57F-12A697-AB |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074281185 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury od [°C] | 20 |
Zakres temperatury do [°C] | 120 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074281192 |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295119525 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 950 |
nr EAN | 087295921074 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063830 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025