Długość [mm] | 51 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,040 |
nr EAN | 5050063121957 |
nr EAN | 4047024276499 |
nr EAN | 4047024597211 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
nr EAN | 4047024874787 |
nr EAN | 4047025567749 |
nr EAN | 4047023069269 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759511657 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759533352 |
nr EAN | 5012759976197 |
Długość przewodu [mm] | 385 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759975305 |
nr EAN | 5012759772553 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379060023 |
Ciężar [kg] | 0,016 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379054640 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379550265 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379060603 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379157181 |
nr EAN | 8012510030967 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,3 |
nr EAN | 8012510027769 |
Ciśnienie od [kPa] | 34,4 |
ciśnienie do [kPa] | 315,6 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,399 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,654 |
nr EAN | 8012510032572 |
Długość [mm] | 51 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,035 |
nr EAN | 4027816323174 |
Grubość [mm] | 52,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,005 |
nr EAN | 4027816371427 |
Grubość [mm] | 51,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,020 |
dla numeru OE | 005 153 23 28 |
nr EAN | 4027816370598 |
Ilość połączeń | 3 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,033 |
dla numeru OE | 642 905 01 00 |
nr EAN | 4027816435877 |
Długość [mm] | 42 |
Szerokość [mm] | 34,0 |
Grubość [mm] | 35,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,0 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
dla numeru OE | 006 153 99 28 |
nr EAN | 4027816444664 |
Szerokość [mm] | 30,0 |
Grubość [mm] | 50,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,010 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 000 905 61 02 |
nr EAN | 4027816454434 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
Długość przewodu [mm] | 230 |
Ciężar [kg] | 0,035 |
dla numeru OE | 000 905 67 04 |
nr EAN | 4054224703731 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Oznaczenie koloru | szary |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300247527 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 83 |
nr EAN | 4082300587128 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300619324 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4082300676280 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300772630 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 4082300774313 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300802887 |
Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych |
Ilość biegunów | 3 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079374033 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,035 |
nr EAN | 5901779819228 |
Numer seryjny | K8801040 |
nr EAN | 5901159269568 |
nr EAN | 8001063721477 |
nr EAN | 8001063684864 |
Długość [mm] | 35 |
Szerokość [mm] | 48,5 |
Grubość [mm] | 43 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5907558580648 |
Grubość [mm] | 52,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,005 |
nr EAN | 5901619502037 |
Ilość połączeń | 3 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
nr EAN | 5901619593776 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,3 |
nr EAN | 5901619593868 |
Grubość [mm] | 51,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,020 |
nr EAN | 5902659724649 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074105580 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4040074248003 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 120,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326908337 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 50,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 310,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326911498 |
Dolot - Ø [mm] | 82 |
Wylot - Ø [mm] | 83 |
Długość [mm] | 96 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326928885 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025