Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » tworzenie mieszanki Opel COMBO Furgon/minivan (X12) » sonda Opel COMBO Furgon/minivan (X12)

sonda do OPEL COMBO Furgon/minivan (X12)

wybierz typ samochodu OPEL COMBO Furgon/minivan (X12):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047024440197
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
nr EAN 4047024862791
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
nr EAN 4047024835498
cena brutto:
74.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024858152
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759981146
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379061051
Gwintowana złączka M18x1.5mm
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379140299
cena brutto:
170.99 zł
 Kup
Gwintowana złączka M18x1.5mm
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379156610
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379550807
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510013328
Długość [mm] 96
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
nr EAN 8012510026885
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez króćca przyłączeniowego
Ciśnienie od [kPa] 0,1
ciśnienie do [kPa] 92,6
Napięcie wyjściowe od [V] 0,5
Napięcie wyjściowe do [V] 4,5
nr EAN 8012510044315
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
Wymiar gwintu M 12x1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 8435050615232
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Od ciśnienia [Pa] 11000
Do ciśnienia [Pa] 307000
nr EAN 8435050632987
Długość [mm] 59
Średnica wewnętrzna [mm] 7,4
Ilość połączeń 4
Materiał Tworzywo sztuczne
Materiał Metal
Ciężar [kg] 0,027
dla numeru OE 12 35 029
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816370550
Długość [mm] 50
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Rozmiar klucza 27
Długość śruby pod główką [mm] 16
Ciężar [kg] 0,057
dla numeru OE 20792328
nr EAN 4054224009345
cena brutto:
115.01 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 1
Od ciśnienia [Pa] 11000
Do ciśnienia [Pa] 307000
Napięcie znamionowe [V] 5
Opór [Ohm] 2080
Ilość połączeń 4
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300306804
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300461541
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 8
Rodzaj korpusu bez obudowy
nr EAN 4082300786620
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079382045
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079351140
Strona zabudowy przed filtrem cząstek stałych
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079355285
dla numeru artykułu 558138
Ilość połączeń 4
nr EAN 5901779827896
cena brutto:
43.00 zł
 Kup
Długość [mm] 59
Średnica wewnętrzna [mm] 7,4
Ilość połączeń 4
Materiał Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 5901619521793
cena brutto:
35.01 zł
 Kup
Długość czujnika pomiarowego [mm] 28,2
nr EAN 5901619521786
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
Ciśnienie [bar] do 1800
Wymiar gwintu M18X1,5
Jakość EQUIVALENT
Zakres pomiarowy od [kPa] 11,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 307,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326925655
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977739354
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 5
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 575
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Długość całkowita [mm] 640
nr EAN 4028977947315
Techniczny numer informacyjny PI 2028
nr EAN 4028977941078
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Długość [mm] 59
Średnica wewnętrzna [mm] 7,4
Ilość połączeń 4
Materiał Tworzywo sztuczne
Materiał Metal
Ciężar [kg] 0,027
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688370556
Grubość [mm] 50,0
Długość gwintu [mm] 16
Rozmiar klucza 27
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,06
nr EAN 4054228000614
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 4
dla numeru OE 55 219 298
Ciężar [kg] 0,04523
nr EAN 4046001443343
Wymiar gwintu M18 x 1,5
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,064
nr EAN 4046001885280
Wyświetlanie od 1 do 41 (z 41 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.