Długość [mm] | 51 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
nr EAN | 5050063121957 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni | |
nr EAN | 4047024128781 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759523520 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759511657 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759514740 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759514788 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759533352 |
nr EAN | 8012510009420 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 265 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,314 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510006542 |
nr EAN | 8012510096000 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510025345 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,3 | |
nr EAN | 8012510027769 |
Ciśnienie od [kPa] | 34,4 | |
ciśnienie do [kPa] | 315,6 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,399 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,654 | |
nr EAN | 8012510032572 |
Długość [mm] | 24 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,029 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 004 153 69 28 | |
nr EAN | 4027816295471 |
Długość [mm] | 51 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,035 | |
nr EAN | 4027816323174 |
Grubość [mm] | 52,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,005 | |
nr EAN | 4027816371427 |
Grubość [mm] | 34,3 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
dla numeru OE | 005 153 72 28 | |
nr EAN | 4027816384946 |
Grubość [mm] | 51,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
dla numeru OE | 005 153 23 28 | |
nr EAN | 4027816370598 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 230 | |
Ciężar [kg] | 0,035 | |
dla numeru OE | 000 905 67 04 | |
nr EAN | 4054224703731 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300247527 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619324 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4082300676297 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300772630 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4082300772623 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300802887 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079389587 |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,035 | |
nr EAN | 5901779819228 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063501697 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063501765 |
nr EAN | 8001063673912 |
Ilość połączeń | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Kolor | czarny | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
nr EAN | 5907558580624 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5907558582246 |
nr EAN | 5907558564297 |
nr EAN | 5907558571103 |
Grubość [mm] | 52,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,005 | |
nr EAN | 5901619502037 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,3 | |
nr EAN | 5901619593868 |
Grubość [mm] | 51,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
nr EAN | 5902659724649 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
ciśnienie do [kPa] | 370 | |
nr EAN | 5903364311377 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor | czarny | |
Sposób montażu | montowanie widełkowe | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Średnica obudowy [mm] | 15 | |
Długość [mm] | 52 | |
dla numeru OE | 651 153 00 28 |
Kształt | kształt L | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Średnica obudowy [mm] | 9 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Głębokość zabudowy [mm] | 23 | |
dla numeru OE | A 000 905 07 00 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Wymiar gwintu | -- | |
Rozmiar klucza | -- | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074469170 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074105580 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074294895 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,196 | |
Ciśnienie [bar] do | 2,484 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074299746 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 15,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 260,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326945233 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
Techniczny numer informacyjny | PI 0035 | |
nr EAN | 4028977651120 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,35 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025