Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342305 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342329 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 3165141687354 |
nr EAN | 3165142253589 |
nr EAN | 4047024213456 |
Ilość podłączonych styków | 1 | |
nr EAN | 5012759493649 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759533352 |
nr EAN | 5012759963197 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613018385 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 40 | |
nr EAN | 8012510015827 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510088364 |
nr EAN | 8012510009420 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510041413 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
nr EAN | 8012510056578 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510025345 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją | |
nr EAN | 8435050604212 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050633496 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 8435050625583 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050632628 |
Długość [mm] | 52,3 | |
Szerokość [mm] | 57,0 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,039 | |
dla numeru OE | 002 153 95 28 | |
nr EAN | 4027816324218 |
Długość [mm] | 50 | |
Szerokość [mm] | 60,0 | |
Grubość [mm] | 40,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,041 | |
dla numeru OE | 004 153 00 28 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816337379 |
Grubość [mm] | 52,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,005 | |
nr EAN | 4027816371427 |
Grubość [mm] | 51,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
dla numeru OE | 005 153 23 28 | |
nr EAN | 4027816370598 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4082300155334 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300155327 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300283501 |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M14X1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300408553 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079389587 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063501697 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063501765 |
nr EAN | 8001063739526 |
nr EAN | 8001063756752 |
Długość [mm] | 35 | |
Szerokość [mm] | 48,5 | |
Grubość [mm] | 43 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5907558580648 |
nr EAN | 5907558564297 |
nr EAN | 5907558571103 |
nr EAN | 5907558558838 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527124 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527148 |
Grubość [mm] | 52,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,005 | |
nr EAN | 5901619502037 |
Grubość [mm] | 51,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
nr EAN | 5902659724649 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Gwint zewn. [mm] | M14x1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Rozmiar klucza | 22 mm | |
dla numeru OE | A 009 542 35 17 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor | czarny | |
Sposób montażu | montowanie widełkowe | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Średnica obudowy [mm] | 15 | |
Długość [mm] | 52 | |
dla numeru OE | 651 153 00 28 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Gwint zewn. [mm] | M 14x1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Rozmiar klucza | 19 | |
dla numeru OE | 005 153 23 28 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły | |
Rodzaj wtyczki | Tuleja wtyczki okrągłej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [kOhm] | 1,2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 | |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Średnica otworu flanszy [mm] | 8 | |
dla numeru OE | 5946 21 | |
dla numeru OE | 004 153 90 28 | |
dla numeru OE | 89615 05010 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 5946 23 | |
dla numeru OE | 55353316 | |
dla numeru OE | 003 153 89 28 | |
dla numeru OE | 6235703 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074016688 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074331040 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074416143 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074471753 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025