Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 320 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165142800189 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342329 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 765 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165141941135 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 990 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165143274057 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 990 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165143315828 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387375 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387535 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387382 |
Długość przewodu [mm] | 495 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 | |
nr EAN | 5012759457054 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 61 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 | |
nr EAN | 5012759469262 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759506486 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759511800 |
Długość przewodu [mm] | 315 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759972878 |
nr EAN | 5012759989692 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
nr EAN | 8012510080580 |
nr EAN | 8012510006955 |
nr EAN | 8012510021828 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Ilość połączeń | 3 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 | |
nr EAN | 4082300131031 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Kolor obudowy | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300155297 |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 405 | |
nr EAN | 4082300284621 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300292077 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300306248 |
Ilość połączeń | 2 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300547184 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 | |
nr EAN | 5907558575309 |
nr EAN | 5907558564266 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527148 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Długość przewodu [mm] | 215 | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074293751 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074293713 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 350 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Strona zabudowy | przed katalizatorem | |
nr EAN | 4040074309957 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 980 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Strona zabudowy | za katalizatorem | |
nr EAN | 4040074310311 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 730 | |
nr EAN | 087295156629 |
Liczba przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295119525 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326811712 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1025 | |
nr EAN | 087295913895 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 400 | |
nr EAN | 087295948637 |
Masa [g] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar netto [g] | 60 | |
nr EAN | 5902048030801 |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Ciężar netto [g] | 145 | |
nr EAN | 5902048057273 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 | |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063830 |
Długość [mm] | 990 | |
Ciężar netto [g] | 150 | |
nr EAN | 5902048063847 |
Długość [mm] | 955 | |
Ciężar netto [g] | 160 | |
nr EAN | 5902048063861 |
Długość [mm] | 320 | |
Ciężar netto [g] | 110 | |
nr EAN | 5902048081278 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902048023346 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 105 | |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025