nr EAN | 4251475107183 |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056454 |
nr EAN | 4047023122360 |
nr EAN | 4047024923812 |
nr EAN | 4047024812796 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
nr EAN | 5012759376935 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
nr EAN | 5012759377031 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
nr EAN | 5012759377048 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759388242 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759376867 |
nr EAN | 5012759969175 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759963210 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 103 |
nr EAN | 8717613018408 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 530 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 108 |
nr EAN | 8717613027936 |
Ciężar [kg] | 0,020 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379055326 |
Głębokość zabudowy [mm] | 36 |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379537594 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,5 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379145744 |
Ciężar [kg] | 0,020 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379130948 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379327218 |
nr EAN | 8012510080641 |
nr EAN | 8435050622452 |
Długość [mm] | 650 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
nr EAN | 8435050619537 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | zielony |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050617625 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050617694 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
nr EAN | 8435050637807 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Długość przewodu [mm] | 500 |
Ilość biegunów | 6 |
Kolor wtyczki | czarny |
nr EAN | 8435050639719 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
dla numeru OE | 036 906 051 |
nr EAN | 4027816366232 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 520 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
dla numeru OE | 036 906 262 D |
nr EAN | 4027816368922 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,035 |
dla numeru OE | 036 907 601 E |
nr EAN | 4027816375104 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,48 |
dla numeru OE | 030 905 377 C |
nr EAN | 4027816271529 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300243659 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
nr EAN | 4082300290790 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Ilość połączeń | 6 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
nr EAN | 4082300651492 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4082300802993 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079380812 |
Ciężar [kg] | 0,035 |
Ilość połączeń | 3 |
Wysokość [mm] | 24 |
dla numeru artykułu | 550033 |
Kolor | czarny |
nr EAN | 5901779819082 |
Numer seryjny | K8800140 |
nr EAN | 5901159269421 |
Długość [mm] | 550 |
Liczba przewodów | 4 |
Opór [Ohm] | 4,5 |
Ilość przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 550 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 8001063960616 |
nr EAN | 8001063796215 |
nr EAN | 8001063748030 |
Ciśnienie od [kPa] | 15 |
ciśnienie do [kPa] | 120 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 5907558564082 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 5907558581881 |
Sonda lambda | Sonda palcowa |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 5907558570892 |
nr EAN | 5902659703729 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 535 |
nr EAN | 5902659724496 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 526 |
nr EAN | 5902659782694 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 465 |
nr EAN | 5902659783028 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | ciemnoszary |
Średnica mocowania [mm] | 25 |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
dla numeru OE | 06A 919 501 A |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 20 |
ciśnienie do [kPa] | 120 |
dla numeru OE | 03D 906 051 |
dla numeru OE | 03D 906 051A |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025