zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 4047024747692 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
nr EAN | 4047024835498 |
nr EAN | 4047024858152 |
nr EAN | 4047025093507 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759376621 |
nr EAN | 5012759969151 |
nr EAN | 5012759976142 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759981146 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379052530 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
Ilość połączeń | 3 |
Średnica obudowy [mm] | 20,7 |
nr EAN | 8053379052547 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379061051 |
Gwintowana złączka | M18x1.5mm |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379140299 |
Ilość połączeń | 6 |
nr EAN | 8053379337798 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ciężar [kg] | 0,022 |
Ilość połączeń | 3 |
Średnica obudowy [mm] | 20,7 |
nr EAN | 8053379156436 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379125791 |
Długość przewodu [mm] | 1590 |
Głębokość zabudowy [mm] | 55 |
Gwintowana złączka | M14x1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379129317 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
Głębokość zabudowy [mm] | 56 |
Gwintowana złączka | M14x1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379130146 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379163342 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
nr EAN | 8012510009161 |
Długość [mm] | 96 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
nr EAN | 8012510026885 |
nr EAN | 8012510030837 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
Ciśnienie od [kPa] | 0,1 |
ciśnienie do [kPa] | 92,6 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
nr EAN | 8012510044315 |
Do ciśnienia [Pa] | 93000 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050638019 |
Długość [mm] | 500 |
Ilość biegunów | 6 |
nr EAN | 8435050640005 |
Długość [mm] | 59 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
Ilość połączeń | 4 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Metal |
Ciężar [kg] | 0,027 |
dla numeru OE | 12 35 029 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816370550 |
Ilość połączeń | 3 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,021 |
dla numeru OE | 51908411 |
nr EAN | 4027816452225 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300243581 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
Napięcie znamionowe [V] | 5 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Ilość połączeń | 4 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300306804 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
nr EAN | 4082300461541 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079383486 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079382045 |
dla numeru artykułu | 558274 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 5901779827919 |
nr EAN | 8001063686295 |
nr EAN | 8050947001365 |
Kształt | kształt L |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Długość przewodu [mm] | 180 |
dla numeru OE | 55252502 |
Ilość biegunów | 6 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
dla numeru OE | 55216241 |
dla numeru OE | 1710917 |
dla numeru OE | 4708542 |
Jakość | EQUIVALENT |
dla numeru artykułu | 87332E |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074239384 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074287439 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 11,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 307,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326925655 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 500 |
nr EAN | 4010326912990 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciężar netto [g] | 30 |
nr EAN | 5902048093936 |
Ciężar netto [g] | 80 |
nr EAN | 5902048916426 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048904522 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048923486 |
Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
nr EAN | 4028977941078 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Kolor | czerwony |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 5 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość przewodu [mm] | 1510 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość przewodu [mm] | 430 |
Długość [mm] | 59 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
Ilość połączeń | 4 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Metal |
Ciężar [kg] | 0,027 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688370556 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025