
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 422 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV019 SKV
| OPEL | 855322 | |
| OPEL | 855336 | |
| OPEL | 90509169 | |
| OPEL | 90541303 | |
| OPEL | 90541304 | |
| OPEL | 90570417 | |
| RENAULT | 7700854148 | |
| CHEVROLET | 90509169 | |
| CHEVROLET | 90541304 | |
| DACIA | 7700854148 | |
| DAEWOO | 90509169 | |
| DAEWOO | 90541304 | |
| PONTIAC | 90509169 | |
| PONTIAC | 90541304 | |
| BUICK | 90509169 | |
| BUICK | 90541304 | |
| CADILLAC | 90509169 | |
| CADILLAC | 90541304 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV019 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.