
| nr EAN | 4251475107190 |

| nr EAN | 4251475115263 |

| nr EAN | 4047023122360 |

| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 4047025577328 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 865 |
| nr EAN | 4047026083057 |

| nr EAN | 4047026511284 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514733 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963210 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 880 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 121 |
| nr EAN | 8717613053584 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379562381 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 15,2 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379141364 |

| Długość przewodu [mm] | 870 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7008 |
| nr EAN | 8012510033937 |

| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7008 |
| nr EAN | 8012510033944 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 117000 |
| nr EAN | 8435050634806 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050654569 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| dla numeru OE | 036 907 601 E |
| nr EAN | 4027816375104 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,48 |
| dla numeru OE | 030 905 377 C |
| nr EAN | 4027816271529 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,235 |
| dla numeru OE | 03C 906 051 F |
| nr EAN | 4027816450795 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300290790 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300802931 |

| nr EAN | 8001063796215 |

| nr EAN | 8001063955797 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 850 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 850 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8050947022322 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 725 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 725 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8050947001273 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580594 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558581881 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074620670 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074247082 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 900 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074312698 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 117,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326962018 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 836 |
| nr EAN | 087295902806 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1041 |
| nr EAN | 087295940044 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ciężar netto [g] | 60 |
| nr EAN | 5902048925381 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 971 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 721 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| dla numeru OE | 036 907 601 E |
| nr EAN | 4044688375100 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,235 |
| dla numeru OE | 03C 906 051 F |
| nr EAN | 4044688450791 |

| dla numeru OE | 03C 906 051 |

| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 870 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| nr EAN | 3276423680946 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4103590908377 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025