Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » system tworzenia mieszanki paliwowej Volkswagen GOLF IV (1J1) » tworzenie mieszanki Volkswagen GOLF IV (1J1) » sonda Volkswagen GOLF IV (1J1)

sonda do VOLKSWAGEN GOLF IV (1J1)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN GOLF IV (1J1):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
nr EAN 4251475107190
cena brutto:
376.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 490
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 4047024744325
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047024404328
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024439009
nr EAN 4047024506435
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759523216
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759514559
nr EAN 5012759976104
Długość przewodu [mm] 300
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759975091
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759981375
cena brutto:
299.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759540459
nr EAN 5012759987520
nr EAN 5012759548936
nr EAN 5012759558874
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379056200
Napięcie [V] 5
Gwintowana złączka M18x1.5
Ilość połączeń 3
Ciśnienie robocze [bar] 2000
Zalecany moment obrotowy [Nm] 120
nr EAN 8053379340880
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379056217
Głębokość zabudowy [mm] 19,5
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379158850
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379058693
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379154272
Głębokość zabudowy [mm] 9,5
Długość przewodu [mm] 320
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379331215
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379537600
Długość przewodu [mm] 790
Głębokość zabudowy [mm] 40
Gwintowana złączka M14x1,5
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379130214
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379163366
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510026762
Długość przewodu [mm] 320
nr EAN 8012510026748
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510041079
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 17
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez króćca przyłączeniowego
nr EAN 8012510035979
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy szary
nr EAN 8435050617694
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy szary
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość [mm] 350
nr EAN 8435050636343
Wymiar gwintu M 12x1.5
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy brązowy
nr EAN 8435050644713
Od ciśnienia [Pa] 50000
Do ciśnienia [Pa] 150000
nr EAN 8435050652015
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,025
dla numeru OE 038 906 051 C
nr EAN 4027816361169
Długość [mm] 350
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 270
Ciężar [kg] 0,05
dla numeru OE 03L 957 147
nr EAN 4027816398691
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,03
dla numeru OE 059 906 051 A
nr EAN 4027816407676
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,07
dla numeru OE 03G 906 088 BA
nr EAN 4027816492931
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,07
dla numeru OE 03L 906 088 AB
nr EAN 4027816492962
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,07
dla numeru OE 03L 906 088 CA
nr EAN 4027816493044
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 17
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy przed turbosprężarką
Długość przewodu [mm] 479
Ciężar [kg] 0,07
dla numeru OE 038 906 088 D
nr EAN 4054224008461
Ilość połączeń 3
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,03
dla numeru OE 03L 906 051 D
nr EAN 4054224008539
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 17
Ilość połączeń 2
Strona zabudowy przed filtrem cząstek stałych
Długość przewodu [mm] 430
Ciężar [kg] 0,045
dla numeru OE 059 906 088 BH
nr EAN 4054224093955
cena brutto:
117.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300275148
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 20
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Kolor czarny
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300290851
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 80
nr EAN 4082300474077
Liczba otworów do mocowania 1
Ilość połączeń 3
Kolor obudowy czarny
Długość przewodu [mm] 330
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Układ wtryskowy Wtrysk bezpośredni Common-Rail
dla numeru OE 03L 957 147
nr EAN 4082300452426
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300646801
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300688764
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 350
nr EAN 4082300709186
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 740
nr EAN 4082300807639
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 98 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.