Zakres temperatury od [°C] | 25 |
Długość [mm] | 63 |
Zakres temperatury do [°C] | 80 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
nr EAN | 5907558581058 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
nr EAN | 4047023256614 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
nr EAN | 4047024440197 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
nr EAN | 4047024862791 |
nr EAN | 4047024858152 |
nr EAN | 5012759969151 |
nr EAN | 5012759976142 |
Długość przewodu [mm] | 580 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759974834 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759981146 |
nr EAN | 5012759548486 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379061051 |
Długość przewodu [mm] | 395 |
Głębokość zabudowy [mm] | 55 |
Gwintowana złączka | M14x1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379329816 |
Gwintowana złączka | M18x1.5mm |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379156610 |
Długość przewodu [mm] | 690 |
Głębokość zabudowy [mm] | 39 |
Gwintowana złączka | M14x1.5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379127511 |
Długość przewodu [mm] | 510 |
Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
Gwintowana złączka | M14x1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379128167 |
Długość [mm] | 96 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
nr EAN | 8012510026885 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 8435050615232 |
Długość [mm] | 500 |
Ilość biegunów | 6 |
nr EAN | 8435050640005 |
Długość [mm] | 59 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
Ilość połączeń | 4 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Metal |
Ciężar [kg] | 0,027 |
dla numeru OE | 12 35 029 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816370550 |
Ilość połączeń | 3 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,021 |
dla numeru OE | 51908411 |
nr EAN | 4027816452225 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
nr EAN | 4054224008164 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300284843 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
Napięcie znamionowe [V] | 5 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Ilość połączeń | 4 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300306804 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
nr EAN | 4082300461541 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 460 |
nr EAN | 4082300807448 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079383486 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079382045 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8001063672212 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Długość [mm] | 455 |
nr EAN | 8001063743066 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Długość [mm] | 575 |
nr EAN | 8001063813295 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Długość [mm] | 410 |
nr EAN | 8001063921327 |
nr EAN | 8001063853222 |
nr EAN | 8050947001853 |
Zakres temperatury od [°C] | 25 |
Długość [mm] | 63 |
Zakres temperatury do [°C] | 80 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
nr EAN | 5907558581058 |
Długość [mm] | 59 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
Ilość połączeń | 4 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 5901619521793 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 500 |
nr EAN | 5902659782748 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
Kształt | prosty |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 460 |
Długość całkowita [mm] | 620 |
dla numeru OE | 51852762 |
Kształt | kształt L |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 340 |
Długość całkowita [mm] | 550 |
dla numeru OE | 55199543 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Liczba przewodów | 2 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 8 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 6 |
Ciśnienie od [kPa] | 2 |
ciśnienie do [kPa] | 90 |
dla numeru OE | 51855119 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 20 |
ciśnienie do [kPa] | 300 |
dla numeru OE | 55206797 |
dla numeru OE | 6238865 |
dla numeru OE | 1611432480 |
dla numeru OE | EL8A-9F479-CA |
Jakość | EQUIVALENT |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Ilość biegunów | 5 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość przewodu [mm] | 440 |
Jakość | EQUIVALENT |
dla numeru artykułu | 81603E |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
Ciśnienie [bar] do | 1800 |
Wymiar gwintu | M18X1,5 |
Jakość | EQUIVALENT |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074239391 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 11,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 307,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326925655 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość [mm] | 500 |
nr EAN | 4010326912990 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciężar netto [g] | 30 |
nr EAN | 5902048093936 |
Ciężar netto [g] | 56 |
nr EAN | 5902048916754 |
Ciężar netto [g] | 48 |
nr EAN | 5902048916297 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025