Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » system tworzenia mieszanki paliwowej Volkswagen VOLKSBUS » tworzenie mieszanki Volkswagen VOLKSBUS » sonda Volkswagen VOLKSBUS

sonda do VOLKSWAGEN VOLKSBUS

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN VOLKSBUS:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 59
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,024
dla numeru OE 13 62 7 794 646
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 5050063240078
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona niskiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk do kolektora ssącego / wtrysk bezpośredni
nr EAN 4047024227200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759523735
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759513873
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759514771
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379130931
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379537587
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379537976
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379163250
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 22
nr EAN 8012510080603
Ciśnienie od [kPa] 24
ciśnienie do [kPa] 400
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,536
nr EAN 8012510008034
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kolor obudowy czarny
Wymiar gwintu M 12x1,5
nr EAN 8435050617465
Ilość biegunów 3
Od ciśnienia [Pa] 30000
Do ciśnienia [Pa] 240000
nr EAN 8435050632895
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 8435050639351
Długość [mm] 59
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,024
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 13 62 7 794 646
nr EAN 4027816317005
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,03
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 13 62 2 246 977
nr EAN 4027816369653
Od ciśnienia [Pa] 25000
Do ciśnienia [Pa] 250000
Napięcie znamionowe [V] 5
Ilość połączeń 3
nr EAN 4082300307061
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300452419
dla numeru OE 0928400314
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079389464
dla numeru OE 0928400468
dla numeru OE 0928400527
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079389747
dla numeru artykułu 558085
Ilość połączeń 5
nr EAN 5901779827957
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8802513
nr EAN 5901159269889
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508542
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063507996
nr EAN 5907558572735
nr EAN 5907558558838
nr EAN 5907558572780
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5902659783776
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ciśnienie od [kPa] 30
ciśnienie do [kPa] 240
dla numeru OE 13 62 2 246 977
dla numeru OE MHK101060
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 150
Punkt włączania [°C] -40
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074397565
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 150
Punkt włączania [°C] -40
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Kolor czarny
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074443613
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor szary
Kolor czarny
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074116609
Ilość połączeń 2
nr EAN 4040074282410
Sonda lambda Sonda lambda szerokopasmowa
Wymiar gwintu M18 x 1,5
Długość przewodu [mm] 400
Ilość biegunów 6
nr EAN 4040074309940
Zakres pomiarowy od [kPa] 30,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 240,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326909341
Rodzaj korpusu bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326968355
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
nr EAN 4010326810456
Ciężar netto [g] 25
nr EAN 5902048093646
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 205
nr EAN 5902048057259
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0104
nr EAN 4028977589980
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,29
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Kształt obudowy wtyczki owalny
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 13 32 7 785 354
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276423661488
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 51 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.