Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lancia » układ zapłonowy Lancia DELTA III (844_) » sterownik, czujniki Lancia DELTA III (844_)

sterownik, czujniki do LANCIA DELTA III (844_)

wybierz typ samochodu LANCIA DELTA III (844_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510030967
cena brutto:
37.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 12
Możliwość obciążania dla 12V 70A
Funkcja przełączania Zestyk zwierny
Kolor czarny
Ilość biegunów 4
Schemat połączeń S2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opornikiem
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) 54
Obciążenie indukcyjne [A] 35
Obciążenie pojemnościowe [A] 30
Obciążenie omowe [A] 40
ID wykonania wtyczki B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
dla numeru OE 13171831
Funkcja przekaźnika System podgrzewania wstępnego
Funkcja przekaźnika Szyba przednia ogrzewana
Funkcja przekaźnika Szyba tylna ogrzewana
Funkcja przekaźnika Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji
Funkcja przekaźnika Zestaw komfortowy
Funkcja przekaźnika Wentylator, chłodnica silnika
Funkcja przekaźnika Klema 15
Funkcja przekaźnika ESP
Funkcja przekaźnika Klema 15R
Funkcja przekaźnika System powietrza wtórnego
Funkcja przekaźnika Zawieszenie pneumatyczne
Funkcja przekaźnika Sterownik silnika
Funkcja przekaźnika Agregat hydrauliczny
Funkcja przekaźnika Klema 87
Funkcja przekaźnika Rozrusznik
Funkcja przekaźnika ABS
Funkcja przekaźnika Pompa ABS
nr EAN 4082300751383
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 4046001579011
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sterownik, czujniki

Sterowniki i czujniki układu zapłonowego

Czujniki to elementy, bez których nie mógłby działać żaden nowoczesny pojazd. W dzisiejszych samochodach jest ich setki i wykonują wiele pomiarów, aby samochód miał jak najlepsze osiągi i emitował jak najmniej szkodliwych spalin do atmosfery. Sygnał czujników jest przekazywany do sterownika silnika, który z kolei steruje odpowiednim składem mieszanki paliwowo-powietrznej, momentem zapłonu paliwa itd. Samochody z elektronicznym wtryskiem paliwa pozwalają na zwiększenie mocy silnika i zmniejszenie spalania. Stare samochody podczas rozruchu przy niskiej temperaturze potrzebowały ssania, dzięki sterownikowi ECU stosowanemu w nowoczesnych samochodach, dobierana jest odpowiednia dawka paliwa, co pozwala na szybszy start silnika. Jednym z najpowszechniejszych czujników w samochodzie jest czujnik położenia wału korbowego, wałka rozrządu odpowiadają one za prawidłową pracę jednostki napędowej, w przypadku ich uszkodzenia obroty silnika mogą falować, w gorszych przypadkach silnik może nawet nie odpalać.

Przekaźnik świec żarowych steruje czasem żarzenia świec żarowych podczas uruchamiania silnika z zapłonem samoczynnym. Wyłącza podgrzewanie świec żarowych w odopwiednim momencie nie dopuszczając do ich przegrzania.

Czujnik temperatury płynu chłodzącego przekazuje informacje o temperaturze płynu do jednostki centralnej samochodu. Na tej podstawie komputer samochodu steruje ilością proporcją paliwa podawanego na jednostkę powietrza, która jest nieco większa przy zimnym silniku.

Moduł zapłonowy rozdziela napięcie do kolejnych świec zapłonowych w samochodzie z silnikiem o zapłonie iskrowym. Moduł zapłonowy zastąpił rodzielacz mechaniczny zapłonu stosowany w układach zapłonowych starszego typu.