Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » system poziomowania Ford GRANADA Turnier (GNU)

system poziomowania do FORD GRANADA Turnier (GNU)

wybierz typ samochodu FORD GRANADA Turnier (GNU):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553151625
cena brutto:
73.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553125497
cena brutto:
170.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500299029
cena brutto:
140.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500213964
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427324756
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
Ciężar [kg] 1,400
otwór Ø [mm] 25,4
maks. długość [mm] 383
min. długość [mm] 266
Długość opakowania [cm] 45
Szerokość opakowania [cm] 5,5
Wysokość opakowania [cm] 5,3
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 12,4
nr EAN 5412096489402
cena brutto:
139.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEOV32/15X129A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872802173
cena brutto:
152.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr TT30X119A
Sposób mocowania amortyzatora górne oko
Sposób mocowania amortyzatora dolny trzon
nr EAN 4013872981540
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.