
| TECDOC-Nr silnika | 27985 | 
| Ø sworznie [mm] | 26 | 
| Długość trzpienia [mm] | 66 | 
| Numer komponentu | 63501 | 
| Wymagana ilość | 3 | 
| Numer komponentu | 63504 | 
| Numer komponentu | 63507 | 
| Numer seryjny | 081188 | 
| otwór Ø [mm] | 81,01 | 
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 | 
| Długość [mm] | 68,8 | 
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 | 
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 | 
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977691393 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27985 | 
| Ø sworznie [mm] | 26 | 
| Długość trzpienia [mm] | 66 | 
| Numer komponentu | 63502 | 
| Wymagana ilość | 3 | 
| Numer komponentu | 63505 | 
| Numer komponentu | 63508 | 
| Numer seryjny | 081188 | 
| otwór Ø [mm] | 81,26 | 
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 | 
| Długość [mm] | 68,8 | 
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 | 
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 | 
| Nadwymiar [mm] | 0,25 | 
| nr EAN | 4028977691409 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27985 | 
| Ø sworznie [mm] | 26 | 
| Długość trzpienia [mm] | 66 | 
| Numer komponentu | 63503 | 
| Wymagana ilość | 3 | 
| Numer komponentu | 63506 | 
| Numer komponentu | 63509 | 
| Numer seryjny | 081188 | 
| otwór Ø [mm] | 81,51 | 
| Wielkość kompresji [mm] | 45,55 | 
| Długość [mm] | 68,55 | 
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 | 
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 | 
| Nadwymiar [mm] | 0,50 | 
| nr EAN | 4028977868115 | 

| TECDOC-Nr silnika | 30651 | 
| Ø sworznie [mm] | 26 | 
| Długość trzpienia [mm] | 66 | 
| Numer komponentu | 63504 | 
| Wymagana ilość | 3 | 
| Numer komponentu | 66230 | 
| Numer komponentu | 66231 | 
| Numer seryjny | 081204 | 
| otwór Ø [mm] | 81,01 | 
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 | 
| Długość [mm] | 68,8 | 
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,85 | 
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,88 | 
| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977864674 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | 
| Średnica cylindra [mm] | 81,01 | 
| Długość [mm] | 69 | 
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 | 
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 13,1 | 
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,8 | 
| Wysokość płomienia [mm] | 12,1 | 
| Ø sworznie [mm] | 26 | 
| Długość trzpienia [mm] | 66 | 
| Powierzchnia | pokryty | 
| Numer seryjny | 81 L 156 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym | 
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową | 
| Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK | 
| Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU P | 
| Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr | 
| nr EAN | 4009026936535 | 

| Kod silnika | CSUA | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | 
| Średnica cylindra [mm] | 81 | 
| Długość [mm] | 69 | 
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 | 
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,85 | 
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,9 | 
| Wysokość płomienia [mm] | 12 | 
| Ø sworznie [mm] | 26 | 
| Długość trzpienia [mm] | 66 | 
| Powierzchnia | pokryty | 
| Numer seryjny | 81 L 177 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym | 
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową | 
| Numer komponentu | 1.R1,75 3,10 Cr | 
| Numer komponentu | 2.M2,00 3,35 IF | 
| Numer komponentu | 3.DSF2,00 3,00 | 
| nr EAN | 4057635171953 | 

| Kod silnika | CSUA | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | 
| Średnica cylindra [mm] | 81,50 | 
| Długość [mm] | 69 | 
| Wielkość kompresji [mm] | 45,8 | 
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 12,85 | 
| Średnica wyżłobienia [mm] | 50,9 | 
| Wysokość płomienia [mm] | 12 | 
| Ø sworznie [mm] | 26 | 
| Długość trzpienia [mm] | 66 | 
| Powierzchnia | pokryty | 
| Numer seryjny | 81 L 177 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym | 
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową | 
| Numer komponentu | 1.R1,75 3,10 Cr | 
| Numer komponentu | 2.M2,00 3,35 IF | 
| Numer komponentu | 3.DSF2,00 3,00 | 
| nr EAN | 4057635171977 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii tłok, kompletny do Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro produkowanego od 2013.05 do roku 2016.05
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii tłok, kompletny do Audi A4 Allroad B8 (8KH)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na tłok, kompletny do Audi A4 Allroad B8 (8KH) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2013.05 do roku 2016.05, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025