TECDOC-Nr silnika | 25174 |
Ø sworznie [mm] | 31 |
Długość trzpienia [mm] | 67 |
Numer seryjny | 088122 |
otwór Ø [mm] | 88 |
Wielkość kompresji [mm] | 57 |
Długość [mm] | 84 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,25 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,2 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977923586 |
TECDOC-Nr silnika | 25174 |
Ø sworznie [mm] | 31 |
Długość trzpienia [mm] | 67 |
Numer seryjny | 088122 |
otwór Ø [mm] | 88,4 |
Wielkość kompresji [mm] | 57 |
Długość [mm] | 84 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,25 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,2 |
Nadwymiar [mm] | 0,40 |
nr EAN | 4028977923593 |
TECDOC-Nr silnika | 25174 |
Ø sworznie [mm] | 31 |
Długość trzpienia [mm] | 67 |
Numer seryjny | 088122 |
otwór Ø [mm] | 88,6 |
Wielkość kompresji [mm] | 57 |
Długość [mm] | 84 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,25 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49,2 |
Nadwymiar [mm] | 0,60 |
nr EAN | 4028977923609 |
Kod silnika | F1AE3481D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 88,0 |
Długość [mm] | 84 |
Wielkość kompresji [mm] | 57,00 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,3 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 61,6 |
Wysokość płomienia [mm] | 8,7 |
Ø sworznie [mm] | 31 |
Długość trzpienia [mm] | 67 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 88 L 101 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R1,75 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 1,5 |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 PVD |
nr EAN | 4009026971666 |
Kod silnika | F1AE3481D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 88,2 |
Długość [mm] | 84 |
Wielkość kompresji [mm] | 57,00 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,3 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 61,6 |
Wysokość płomienia [mm] | 8,7 |
Ø sworznie [mm] | 31 |
Długość trzpienia [mm] | 67 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 88 L 101 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R1,75 IF CrK |
Numer komponentu | 2. M 1,5 |
Numer komponentu | 3. DSF 2,0 PVD |
nr EAN | 4009026971673 |
Kod silnika | F1AE3481D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 88 |
Długość [mm] | 84 |
Wielkość kompresji [mm] | 57 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,3 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 61,6 |
Wysokość płomienia [mm] | 8 |
Ø sworznie [mm] | 31 |
Długość trzpienia [mm] | 67 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 88 L 115 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. ET 2,5 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,00 |
Numer komponentu | 3. DSF 2,5 Cr |
nr EAN | 4009026960417 |
Kod silnika | F1AE3481D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Średnica cylindra [mm] | 88,4 |
Długość [mm] | 84 |
Wielkość kompresji [mm] | 57 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,3 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 61,6 |
Wysokość płomienia [mm] | 8 |
Ø sworznie [mm] | 31 |
Długość trzpienia [mm] | 67 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 88 L 115 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. ET 2,5 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,00 |
Numer komponentu | 3. DSF 2,5 Cr |
nr EAN | 4009026960424 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii tłok, kompletny do Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D 4x4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat DUCATO Autobus (250_) 130 Multijet 2,3 D 4x4 produkowanego od 2011.06
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 131 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii tłok, kompletny do Fiat DUCATO Autobus (250_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na tłok, kompletny do Fiat DUCATO Autobus (250_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 2011.06, i mocy silnika 131 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025