Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 80004 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 80007 |
Numer komponentu | 86648 |
Numer seryjny | 079143 |
otwór Ø [mm] | 79,51 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Długość [mm] | 68,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,2 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,1 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977468575 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 80004 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 80007 |
Numer komponentu | 86648 |
Numer seryjny | 079143 |
otwór Ø [mm] | 79,51 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Długość [mm] | 69,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,2 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,1 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977468605 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 61608 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 80007 |
Numer komponentu | 87647 |
Numer seryjny | 079155 |
otwór Ø [mm] | 79,51 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Długość [mm] | 69,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,34 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 0,7 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977627064 |
Ø sworznie [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Numer komponentu | 61608 |
Wymagana ilość | 3 |
Numer komponentu | 80007 |
Numer komponentu | 87647 |
Numer seryjny | 079155 |
otwór Ø [mm] | 79,51 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Długość [mm] | 69,8 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,34 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 0,7 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38 |
Wymiar standardowy [STD] | |
nr EAN | 4028977627095 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Strona zabudowy | do 1 cylindra |
Strona zabudowy | do 2 cylindra |
Wymiar standardowy [STD] | |
Średnica cylindra [mm] | 79,51 |
Długość [mm] | 70 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,15 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,15 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,75 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38,0 |
dla cylindra | 1/2 |
Ø sworznie [mm] | 26,0 |
Długość trzpienia [mm] | 66,0 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 79 L 59 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026549292 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Strona zabudowy | do 1 cylindra |
Strona zabudowy | do 2 cylindra |
Średnica cylindra [mm] | 80,01 |
Długość [mm] | 70 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,15 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,15 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,75 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38,0 |
dla cylindra | 1/2 |
Ø sworznie [mm] | 26,0 |
Długość trzpienia [mm] | 66,0 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 79 L 59 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026549278 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Strona zabudowy | do 3 cylindra |
Strona zabudowy | do 4 cylindra |
Wymiar standardowy [STD] | |
Średnica cylindra [mm] | 79,51 |
Długość [mm] | 70 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,15 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,15 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,75 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38,0 |
dla cylindra | 3/4 |
Ø sworznie [mm] | 26,0 |
Długość trzpienia [mm] | 66,0 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 79 L 59 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026549254 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
Strona zabudowy | do 3 cylindra |
Strona zabudowy | do 4 cylindra |
Średnica cylindra [mm] | 80,01 |
Długość [mm] | 70 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,8 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,15 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,15 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 17,75 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 38,0 |
dla cylindra | 3/4 |
Ø sworznie [mm] | 26,0 |
Długość trzpienia [mm] | 66,0 |
Powierzchnia | pokryty |
Numer seryjny | 79 L 59 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr |
nr EAN | 4009026549230 |
Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.
Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.
Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.
Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.
Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025