Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ kierowniczy Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) » układ kierowniczy, elementy przenoszące Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W)

układ kierowniczy, elementy przenoszące do MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Rozmiar klucza 19
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 2,626
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką koronową
nr EAN 5050063487404
Strona zabudowy z lewej
nr EAN 3358960637758
Długość całkowita [mm] 201
Wysokość zabudowy 75,5
Średnica zabudowy [mm] 14
Gwint zewn. 1 [mm] 12 x 1,25
nr EAN 8033001076028
Długość całkowita [mm] 177,5
Średnica wewnętrzna [mm] 32
Ilość zębów 32
Wysokość zabudowy 77
Średnica zabudowy [mm] 14
Gwint zewn. 1 [mm] 12 x 1,25
nr EAN 8033001136203
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 4047437097674
Strona zabudowy w środku
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 23,5
Szerokość opakowania [cm] 20,1
Wysokość opakowania [cm] 6,8
nr EAN 5010874768499
Długość [mm] 130
Rozmiar gwintu 1 M12 x 1,25
parzyste numery artykułów VKDY 855500
nr EAN 7316579257084
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 5900427518933
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy w środku
nr EAN 5900427519077
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
układ kierowniczy, elementy przenoszące
Drążek pośredni układu kierowniczego w samochodzie jest ważnym elementem w systemie kierowania. Jest to metalowa lub plastikowa rura, która łączy kolumnę kierownicy z przekładnią kierowniczą. Drążek pośredni jest ważnym elementem systemu kierowania, ponieważ przenosi ruchy kolumny kierownicy do przekładni kierowniczej, która następnie przekazuje ruchy do kół. Drążek pośredni może być wykonany z metalu lub tworzywa sztucznego, w zależności od modelu samochodu. Metalowe drążki są bardziej trwałe i wytrzymałe, ale są też cięższe i droższe. Drążki z tworzywa sztucznego są lżejsze i tańsze, ale są również mniej trwałe.

Drążek pośredni jest zazwyczaj wyposażony w łożyska, które zapewniają płynny ruch i minimalizują tarcie. Łożyska są zazwyczaj wykonane z metalu lub tworzywa sztucznego i są zamontowane na obu końcach drążka. Drążek pośredni wymaga regularnej konserwacji, aby zapewnić płynny i bezpieczny ruch. Należy regularnie sprawdzać stan łożysk i smarować je, jeśli to konieczne. W przypadku uszkodzenia drążka pośredniego należy go wymienić, aby zapobiec uszkodzeniom mechanicznym i zapewnić prawidłowe działanie układu kierowniczego. Drążek pośredni jest ważnym elementem systemu kierowania samochodu, który zapewnia płynny ruch kolumny kierowniczej i przekazywanie ruchów do kół.

Regular
na konserwacja i wymiana uszkodzonego drążka pośredniego są niezbędne do zapewnienia bezpiecznej i płynnej jazdy.