Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » silnik Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) » uszczelki Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) » uszczelka głowicy Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK)

uszczelka głowicy do MITSUBISHI OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 81
Ilość wycięć/otworów 3
Grubość [mm] 1,61
Szerokość [mm] 155
Długość [mm] 470
nr EAN 8427769470332
Grubość [mm] 1,57
Ilość otworów 2
nr EAN 3358964147970
Grubość [mm] 1,53
Ilość otworów 1
nr EAN 3358964147963
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wałkiem rozrządu z pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
nr EAN 3358964179353
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z wałkiem rozrządu z pierścieniami uszczelniającymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
nr EAN 3358964185989
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 819.875
nr EAN 4041248060285
Grubość [mm] 1,53
Grubość zabudowy [mm] 1,53
Ilość otworów 1
Średnica [mm] 81,0
Wymiar gwintu M 11
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 819.875
nr EAN 4041248142615
Grubość [mm] 1,57
Grubość zabudowy [mm] 1,57
Ilość otworów 2
Średnica [mm] 81,0
Wymiar gwintu M 11
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 819.875
nr EAN 4041248142684
Grubość [mm] 1,61
Grubość zabudowy [mm] 1,61
Ilość otworów 3
Średnica [mm] 81,0
Wymiar gwintu M 11
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 819.875
nr EAN 4041248142677
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 819.875
nr EAN 4041248009642
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Tylko w połączeniu z 14-32047-02
nr EAN 4026634007044
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Tylko w połączeniu z 14-32047-02
nr EAN 4026634113493
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki osłony zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026634270103
Grubość [mm] 1,53
Średnica [mm] 81
Ilość otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-32047-02
nr EAN 4026634053690
Grubość [mm] 1,57
Średnica [mm] 81
Ilość otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-32047-02
nr EAN 4026635004035
Grubość [mm] 1,61
Średnica [mm] 81
Ilość otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-32047-02
nr EAN 4026635004042
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,53
Średnica [mm] 81
Ilość otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-32047-02
nr EAN 4026634192665
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,57
Średnica [mm] 81
Ilość otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-32047-02
nr EAN 4026634192696
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,61
Średnica [mm] 81
Ilość otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-32047-02
nr EAN 4026634192702
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy


Zgodnie z teorią ekspertów żywotność uszczelki głowicy powinna być taka sama, jak żywotność jednostki napędowej. Nie należy ona do elementów eksploatacyjnych, jednak jej awaria stanowi jeden z najbardziej przykrych problemów kierowcy. Uszczelka głowicy znajduje się między głowicą i blokiem silnika. Jej zadaniem jest zapewnić szczelność w tym miejscu połączenia dwóch elementów. Uszczelka pod głowicą odpowiedzialna jest za ich izolację od komór spalania. 

Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? 


Przede wszystkim uszczelka głowicy pracuje nieustannie w bardzo trudnych warunkach. Duże znaczenie dla jej sprawności mają wahania temperatury, szczególnie zimą. W tym czasie w obrębie silnika obniża się ona poniżej 0 st. Celsjusza, podczas gdy po uruchomieniu samochodu uszczelka może osiągnąć temperaturę dochodzącą do kilkuset st. Celsjusza. Problemy z uszczelką można rozpoznać po bąblach powietrza, które obserwujemy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego lub też po tzw. „maśle”, pojawiającym się pod korkiem wlewu oleju. Niepokojące są też tłuste plamy na chłodziwie i wzrastający poziom oleju na bagnecie.

Uszczelka głowicy powinna pracować sprawnie tak długo, jak silnik. Szacuje się zatem, że wymieniamy ją po przejechaniu ok. 150 – 200 tys. km. A dlaczego do jej awarii może dojść szybciej? Przyczynami jej uszkodzenia i przedwczesnego zużycia są m.in. przegrzewanie się silnika z powodu stosowania płynu chłodniczego nie najlepszej jakości lub na skutek awarii wentylatora chłodnych, błędy konstrukcyjne, nieodpowiednio wyregulowana instalacja gazowa LPG, niewłaściwy montaż uszczelki oraz problemy z układem wtryskowym

Wymiana uszczelki pod głowicą 


Nie należy bagatelizować już pierwszych symptomów, które mogą świadczyć o awarii głowicy. Świadczyć one mogą również o innych problemach z pojazdem, zawsze powinno się skonsultować je ze specjalistą. Wymiana uszczelki pod głowicą wymaga demontażu wielu elementów. Jeżeli doszło do szczególnie dużego przegrzania silnika, wymiana uszczelki pod głowicą nie rozwiąże problemu.

informacje dodatkowe: