Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » silnik Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W) » uszczelki Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W) » uszczelka głowicy Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W)

uszczelka głowicy do MITSUBISHI SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 3
Grubość [mm] 1,42
Tylko w połączeniu z 81008400
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,69
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,74
Szerokość [mm] 152
Długość [mm] 415
nr EAN 8427769379116
Średnica [mm] 84
Ilość wycięć/otworów 4
Grubość [mm] 1,52
Tylko w połączeniu z 81008400
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,75
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,84
Szerokość [mm] 152
Długość [mm] 415
nr EAN 8427769379130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Tylko w połączeniu z 81008400
Masa [g] 286,30
nr EAN 8427769473609
Grubość [mm] 1,65
Ilość zębów 4
Średnica [mm] 83,8
Ciężar [kg] 0,200
nr EAN 3358964146126
Grubość [mm] 1,36
Grubość zabudowy [mm] 1,36
Ilość zębów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,5
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,68
Średnica [mm] 83,8
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 802.880
nr EAN 4041248464113
Grubość [mm] 1,42
Grubość zabudowy [mm] 1,42
Ilość zębów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,69
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,74
Średnica [mm] 83,8
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 802.880
nr EAN 4041248464137
Grubość [mm] 1,52
Grubość zabudowy [mm] 1,52
Ilość zębów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,75
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,84
Średnica [mm] 83,8
Rodzaj uszczelnienia uszczelka metalowo-włóknowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 802.880
nr EAN 4041248464151
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) 1 665 147
nr EAN 4041248541517
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026634108451
Grubość [mm] 1,5
Średnica [mm] 83,8
Ilość otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-32017-01
nr EAN 4026634122341
Grubość [mm] 1,6
Średnica [mm] 83,8
Ilość otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-32017-01
nr EAN 4026634122365
Grubość [mm] 1,65
Średnica [mm] 83,8
Ilość otworów 4
Tylko w połączeniu z 14-32017-01
nr EAN 4026634122372
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy


Zgodnie z teorią ekspertów żywotność uszczelki głowicy powinna być taka sama, jak żywotność jednostki napędowej. Nie należy ona do elementów eksploatacyjnych, jednak jej awaria stanowi jeden z najbardziej przykrych problemów kierowcy. Uszczelka głowicy znajduje się między głowicą i blokiem silnika. Jej zadaniem jest zapewnić szczelność w tym miejscu połączenia dwóch elementów. Uszczelka pod głowicą odpowiedzialna jest za ich izolację od komór spalania. 

Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? 


Przede wszystkim uszczelka głowicy pracuje nieustannie w bardzo trudnych warunkach. Duże znaczenie dla jej sprawności mają wahania temperatury, szczególnie zimą. W tym czasie w obrębie silnika obniża się ona poniżej 0 st. Celsjusza, podczas gdy po uruchomieniu samochodu uszczelka może osiągnąć temperaturę dochodzącą do kilkuset st. Celsjusza. Problemy z uszczelką można rozpoznać po bąblach powietrza, które obserwujemy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego lub też po tzw. „maśle”, pojawiającym się pod korkiem wlewu oleju. Niepokojące są też tłuste plamy na chłodziwie i wzrastający poziom oleju na bagnecie.

Uszczelka głowicy powinna pracować sprawnie tak długo, jak silnik. Szacuje się zatem, że wymieniamy ją po przejechaniu ok. 150 – 200 tys. km. A dlaczego do jej awarii może dojść szybciej? Przyczynami jej uszkodzenia i przedwczesnego zużycia są m.in. przegrzewanie się silnika z powodu stosowania płynu chłodniczego nie najlepszej jakości lub na skutek awarii wentylatora chłodnych, błędy konstrukcyjne, nieodpowiednio wyregulowana instalacja gazowa LPG, niewłaściwy montaż uszczelki oraz problemy z układem wtryskowym

Wymiana uszczelki pod głowicą 


Nie należy bagatelizować już pierwszych symptomów, które mogą świadczyć o awarii głowicy. Świadczyć one mogą również o innych problemach z pojazdem, zawsze powinno się skonsultować je ze specjalistą. Wymiana uszczelki pod głowicą wymaga demontażu wielu elementów. Jeżeli doszło do szczególnie dużego przegrzania silnika, wymiana uszczelki pod głowicą nie rozwiąże problemu.

informacje dodatkowe: