Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » silnik Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) » uszczelki Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T) » uszczelka głowicy Mitsubishi L200 (K7_T, K6_T, K5_T)

uszczelka głowicy do MITSUBISHI L200 (K7_T, K6_T, K5_T)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI L200 (K7_T, K6_T, K5_T):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 1,50
Etap naprawy 3 + 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,620
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,680
nr EAN 8427769761294
Grubość [mm] 1,55
Etap naprawy 3 + 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,680
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,744
nr EAN 8427769761300
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 8427769761263
Grubość [mm] 1,5
Ilość otworów 1
nr EAN 3358960406675
Grubość [mm] 1,55
Ilość wycięć/otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,680
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,744
Materiał Metal
nr EAN 3358960894793
Grubość [mm] 1,5
Grubość zabudowy [mm] 1,5
Ilość otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,62
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,68
Średnica [mm] 93
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka grafitowa
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 709.310
nr EAN 4041248062074
Grubość [mm] 1,50
Grubość zabudowy [mm] 1,50
Ilość otworów 4
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,620
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,680
Średnica [mm] 92,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 709.310
nr EAN 4041248171639
Grubość [mm] 1,45
Grubość zabudowy [mm] 1,45
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,562
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,620
Średnica [mm] 92,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 709.310
nr EAN 4041248201510
Grubość [mm] 1,55
Grubość zabudowy [mm] 1,55
Ilość otworów 5
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,680
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,744
Średnica [mm] 92,5
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 709.310
nr EAN 4041248209493
Grubość [mm] 1,450
Ilość otworów 0
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS295
Grubość [mm] 1,500
Ilość otworów 1
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,550
Ilość otworów 2
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS295
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4026634290538
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
nr EAN 4026634038581
Grubość [mm] 1,45
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 2
nr EAN 4026634290545
Grubość [mm] 1,5
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 3
nr EAN 4026634290552
Grubość [mm] 1,55
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 4
nr EAN 4026634290569
Grubość [mm] 1,6
Średnica [mm] 92,5
Ilość wycięć/otworów 5
nr EAN 4026634290576
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,45
Średnica [mm] 92
Tylko w połączeniu z 14-55015-01
nr EAN 4026634444993
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,5
Średnica [mm] 92
Ilość otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-55015-01
nr EAN 4026634445006
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,55
Średnica [mm] 92
Ilość otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-55015-01
nr EAN 4026634445518
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka głowicy


Zgodnie z teorią ekspertów żywotność uszczelki głowicy powinna być taka sama, jak żywotność jednostki napędowej. Nie należy ona do elementów eksploatacyjnych, jednak jej awaria stanowi jeden z najbardziej przykrych problemów kierowcy. Uszczelka głowicy znajduje się między głowicą i blokiem silnika. Jej zadaniem jest zapewnić szczelność w tym miejscu połączenia dwóch elementów. Uszczelka pod głowicą odpowiedzialna jest za ich izolację od komór spalania. 

Dlaczego uszczelka pod głowicą się psuje? 


Przede wszystkim uszczelka głowicy pracuje nieustannie w bardzo trudnych warunkach. Duże znaczenie dla jej sprawności mają wahania temperatury, szczególnie zimą. W tym czasie w obrębie silnika obniża się ona poniżej 0 st. Celsjusza, podczas gdy po uruchomieniu samochodu uszczelka może osiągnąć temperaturę dochodzącą do kilkuset st. Celsjusza. Problemy z uszczelką można rozpoznać po bąblach powietrza, które obserwujemy w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego lub też po tzw. „maśle”, pojawiającym się pod korkiem wlewu oleju. Niepokojące są też tłuste plamy na chłodziwie i wzrastający poziom oleju na bagnecie.

Uszczelka głowicy powinna pracować sprawnie tak długo, jak silnik. Szacuje się zatem, że wymieniamy ją po przejechaniu ok. 150 – 200 tys. km. A dlaczego do jej awarii może dojść szybciej? Przyczynami jej uszkodzenia i przedwczesnego zużycia są m.in. przegrzewanie się silnika z powodu stosowania płynu chłodniczego nie najlepszej jakości lub na skutek awarii wentylatora chłodnych, błędy konstrukcyjne, nieodpowiednio wyregulowana instalacja gazowa LPG, niewłaściwy montaż uszczelki oraz problemy z układem wtryskowym

Wymiana uszczelki pod głowicą 


Nie należy bagatelizować już pierwszych symptomów, które mogą świadczyć o awarii głowicy. Świadczyć one mogą również o innych problemach z pojazdem, zawsze powinno się skonsultować je ze specjalistą. Wymiana uszczelki pod głowicą wymaga demontażu wielu elementów. Jeżeli doszło do szczególnie dużego przegrzania silnika, wymiana uszczelki pod głowicą nie rozwiąże problemu.

informacje dodatkowe: