Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » silnik Ford TOURNEO CONNECT / GRAND TOURNEO CONNECT V408 nadwozie wielko » uszczelki Ford TOURNEO CONNECT / GRAND TOURNEO CONNECT V408 nadwozie wielko » uszczelka miski olejowej Ford TOURNEO CONNECT / GRAND TOURNEO CONNECT V408 nadwozie wielko

uszczelka miski olejowej do FORD TOURNEO CONNECT / GRAND TOURNEO CONNECT V408 nadwozie wielko

wybierz typ samochodu FORD TOURNEO CONNECT / GRAND TOURNEO CONNECT V408 nadwozie wielko:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Grubość [mm] 1,5
Materiał Miedź
Kształt Wersja A
DIN / ISO 7603
alternatywny zestaw naprawczy 017.736
alternatywny zestaw naprawczy 505.550
alternatywny zestaw naprawczy 505.540
nr EAN 4041248445976
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Grubość [mm] 1,5
nr EAN 8427769032233
Grubość [mm] 1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
DIN / ISO 7603 A/CU
Materiał Miedź
Ciężar [kg] 0,001
dla numeru OE 007603 014106
nr EAN 5050063158120
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Materiał Miedź
Grubość [mm] 1,5
Rodzaj połączenia opakowanie konturowe
nr EAN 3358960331458
Status produktu: Normalny
nr EAN 3358964239835
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Grubość [mm] 1,5
Materiał Miedź
Kształt Wersja A
DIN / ISO 7603
alternatywny zestaw naprawczy 017.736
alternatywny zestaw naprawczy 505.550
alternatywny zestaw naprawczy 505.540
nr EAN 4041248445976
Status produktu: Normalny
nr EAN 4041248767221
Grubość [mm] 1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
DIN / ISO 7603 A/CU
Materiał Miedź
Ciężar [kg] 0,002
dla numeru OE 007603 014106
nr EAN 4027816072157
Materiał Miedź
Grubość [mm] 1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14
średnica zewnętrzna [mm] 20
Kształt Wersja A
nr EAN 4026634043561
Materiał Metal
nr EAN 4026634270073
Grubość [mm] 1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 20,0
DIN / ISO 7603 A/CU
Materiał Miedź
Ciężar [kg] 0,002
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688072153
Opcja wyposażenia without Silikon
dla numeru OE 611 014 0222
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka miski olejowej

Uszczelka miski olejowej 


Jak każda uszczelka, również uszczelka do miski olejowej, odpowiedzialna jest za szczelność przy połączeniu między elementami. W tym przypadku znajduje się ona w miejscu bezpośredniego kontaktu silnika z miską olejową (to w niej olej jest zasysany przez pompę, a następnie tłoczony w tym miejscu, które wymaga nieustannego smarowania). Miska olejowa zamyka od dołu blok silnika, jest zbiornikiem na olej, który zostaje przepompowany przez magistralę olejową silnika. 
 

Uszczelka do miski olejowej – kiedy wymiana? 


Uszczelka miski olejowej jest elementem eksploatacyjnym, a więc jej zużywanie jest procesem naturalnym. Jest to spowodowane między innymi różnicami w warunkach, w jakich musi pracować. Jeżeli dojdzie do jej zużycia, dochodzi do wystąpienia nieszczelności, odpowiedzialnych za wycieki oleju. To powoduje, że przedostaje się on na zewnątrz, pojawiają się zabrudzenia na misie olejowej i podłożu pod silnikiem. Uszczelka do miski olejowej musi zostać w takim przypadku możliwie jak najszybciej wymieniona. 

Wymianę rozpoczynamy od spuszczenia oleju silnikowego, odkręcając przy tym korek spustowy, znajdujący się w misce olejowej. Konieczne jest też odkręcenie śrub, które mocują miskę do silnika. Zdejmujemy miskę, trzeba ją teraz dokładnie oczyścić z resztek starej i zużytej uszczelki. Przy okazji warto sprawdzić, czy nie uległa ona deformacji i tym samym spełnia dobrze swoją funkcję. Zakładana jest teraz nowa uszczelka miski olejowej. Pozostaje jedynie zamontować misę i ją dobrze przykręcić do bloku silnika. Ważne jest, aby każdy etap został przeprowadzony prawidłowo. Zwracamy więc szczególną uwagę na właściwe dociśnięcie misy olejowej tak, by przylegała dokładnie do powierzchni silnika, ale nie uległa przy tym deformacji.