Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » skrzynia biegów Bmw 8 (E31) » skrzynia biegów manualna Bmw 8 (E31) » uszczelki półosi, dyferencjału Bmw 8 (E31)

uszczelki półosi, dyferencjału do BMW 8 (E31)

wybierz typ samochodu BMW 8 (E31):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 55
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 70
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 3358960147288
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 16
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 24
Wysokość 1 [mm] 5,8
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960430014
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 50
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 70
Wysokość 1 [mm] 10
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją montażową
nr EAN 3358960147264
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
średnica zewnętrzna [mm] 43
Wysokość 1 [mm] 60
Wysokość 2 [mm] 84,2
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Wersja Clutch Guide Tube
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelniaczem wału
nr EAN 3358960186300
Masa [g] 101
nr EAN 8050471599840
Masa [g] 91
dla numeru OE 9627519980
nr EAN 8050476599890
Typ skrzyni biegów BE4
Grubość [mm] 6,00
Wysokość [mm] 7,00
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 23,00
średnica zewnętrzna [mm] 36,00
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Materiał FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 58
Szerokość [mm] 10
Rodzaj gwintu Gwint zmienny
nr EAN 4026634496152
Średnica wewnętrzna [mm] 24
średnica zewnętrzna [mm] 43
Długość [mm] 85
Odległość / Ø [mm] 64
Typ skrzyni biegów ML5T
dla numeru OE 210532
nr EAN 3660872439864
Średnica wewnętrzna [mm] 24
średnica zewnętrzna [mm] 44
Długość [mm] 71
Typ skrzyni biegów MG5T
dla numeru OE 210523
nr EAN 3660872439888
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelki półosi, dyferencjału

Uszczelki półosi, dyferencjału


Uszczelniacze półosi to elementy zapobiegające wyciekowi oleju z układu przeniesienia napędu. Uszczelka obejmuje półoś, która w trakcie pracy stale się obraca. Z tego względu elementy uszczelniające ulegają dość szybkiemu zużyciu. Ich stan powinien być regularnie kontrolowany. Diagnosta w trakcie okresowego badania technicznego pojazdu kontroluje ich stan, szukając śladów wycieków.

W przypadku zaobserwowania nawet niewielkich wycieków należy szybko zatroszczyć się o wymianę uszczelniaczy na nowe. Zbagatelizowanie problemu spowoduje dalszą degenerację i coraz większy wyciek. Ten zaś, będzie przyczyną sukcesywnego obniżania się poziomu środka smarnego w układzie. W najgorszym razie może dojść do całkowitego uszkodzenia wrażliwych podzespołów dyferencjału.

Aby wymienić uszczelniacz, konieczne jest rozmontowanie zawieszenia i demontaż półosi napędowej. Dopiero po wypięciu półosi z mechanizmu różnicowego i wysunięciu jej na zewnątrz, zyskujemy łatwy dostęp do uszczelki.

Istotne jest to, by po wymianie uszczelniacza pamiętać o uzupełnieniu oleju w układzie przeniesienia napędu. Zależnie od czasu, jaki upłynął od pojawienia się wycieku, ubytek może być niewielki lub całkiem pokaźny.